آمریکادر یک قدرتنمایی علیه رژیم ایران ناوهواپیمابر را به خلیج فارس می فرستد-۲۰دقیقه

  آمریکادر یک قدرتنمایی علیه رژیم ایران ناوهواپیمابر را به خلیج فارس می فرستد-۲۰دقیقه-۱۷آذر




وال استریت ژورنال نوشت: آمریکادر یک قدرتنمایی علیه رژیم ایران ناوهواپیمابر را به خلیج فارس می فرستد

بخشهایی ازا ین مقاله از نظرتان می گذرد





گزارش

آمریکادر یک قدرتنمایی علیه رژیم ایران ناوهواپیمابر را به خلیج فارس می فرستد

مقامات دفاعی آمریکا گفتند، یک گروه ضربت ناوهواپیمابر طی چند روز به خاورمیانه می رسد و به دو دهه غیبت طولانی مدت از چنین حضور نظامی در منطقه پایان می دهند.

مقامات گفتند یو اس اس جان سی استنیس USS John C. Stennis و کشتی های همراه تا پایان این هفته خواهند رسید که این اولین حضور نظامی از این دست در این منطقه طی ۸ ماه می باشد. این اقدام یک نمایش قدرت علیه رژیم ایران است .

تنش ها میان واشنگتن و تهران برسر تجدید تحریم های دولت ترامپ علیه این رژیم و گروه های مورد حمایت آن در سوریه، عراق، لبنان و یمن وآزمایشات موشک بالستیک اخیر، افزایش می یابد.

مقامات آمریکایی گفتند،‌ این اعزام دریایی همچنین از ادامه جنگ علیه باقیمانده داعش در عراق و سوریه و جنگ آمریکا در افغانستان حمایت خواهد کرد

مقامات آمریکایی گفتند ناو هواپیما بر استنیس قرار است طبق برنامه حدود ۲ماه در منطقه بماندو اکثر زمان را در خلیج فارس بگذراند.

یکی از مقامات گفت، این حضور قطعاً یک بازدارندگی را علیه فعالیت خصومت آمیز رژیم ایران در آبهای این منطقه تامین می کند.

مقامات رژیم ایران بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخی ندادند

ناو هواپیمابر آمریکا مدتها حضوری مسمتر در منطقه خلیج فارس داشته و حامل هزاران پرسنل و ده ها هواپیما و موشک است. در سالهای اخیر ارتش آمریکا گاهاً دوناو هواپیمابر به این منطقه اعزام می کرده است….

یک مقام دفاعی گفت رسیدن استنیس « قدرت مانور بسیاری را ایجاد می کند»....

روز دوشنبه دولت ترامپ از اروپا خواست تا تحریم های جدیدی را علیه رژیم ایران بعد از آنکه آزمایش موشک میانبرد بالستیک انجام داد اعمال کند. این موشک قادربه حمل کلاهک های اتمی می باشد که می تواند به بخش هایی از قاره اروپا برسد.

مایک پمپئو آزمایش موشکی طی آخرهفته را محکوم کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: