رژیم تروریست می خواهد کمک کند!!-۲۰دقیقه

  رژیم تروریست می خواهد کمک کند!!-۲۰دقیقه-۱۹ آذر


 

روزنامه اخبارالخلیح بحرین طی مقاله یی با عنوان « رژیم تروریست می خواهد کمک کند!!» به بررسی توسعه طلبیها و نقش مخرب رژیم ایران پرداخته است:

گزارش

رژیم تروریست می خواهد کمک کند!!

رویکرد رژیم ایران مبتنی بر دروغ و فریب است که با پررویی و گزافه گویی همراه است.

درحالی که رژیم ایران تروریسم و ویرانی و خرابی را در منطقه گسترش میدهد و تلاش میکند هرگونه امنیت و ثبات در کشورهای عربی را از بین ببرد، از نظر سیاسی و تبلیغاتی ادعای حمایت از صلح و ثبات می کند.

رویکرد سیاسی و تبلیغی رژیم ایران همانند تروریستی است که بی رحمانه جان بیگناهان را از بین میبرد و سپس با پر رویی در مورد ارزشها و ایده های پاک انسانی صحبت می کند و مانند قاتل حرفه ای پررویی است که در مورد حرمت زندگی انسانی سخن بگوید و یا همانند تاجر مواد مخدر است که در مورد خطرات مواد مخدر و حمایت از زندگی مردم درس می دهد...

دقیقا این وضعیت رویکرد سیاسی و تبلیغی رژیم ایران است.

اگر تنها در اینرابطه یک مثال بیاوریم کافی است که در مورد آنچه وزارت خارجه ایران طی دو روز قبل اعلام کرد تأمل کنیم.

وزارت خارجه رژیم ایران بیانیه ای صادر کرد که در آن لباس بی گناهی بر تن کرده بود و ادعای حمایت بسیار زیاد از ایجاد صلح در یمن نموده و آرزو کرده که گفتگوهای صلح موفق شود. به این هم اکتفا نکرده و اعلام آمادگی می کند که برای پایان دادن به این بحران حاضر است کمک هم بکند.

وزارت خارجه ایران طوری صحبت میکند که گویی ایران همیشه بیشترین حامی صلح و ثبات در یمن بوده است. حال اینکه همه دنیا می داند اگر نقش تروریستی و جنایتکارانه رژیم ایران نبود محنت یمن و بحران مردمش ایجاد نمی شد.

اگر پروژه رژیم تروریست ایران که تلاش کرد بر مقدرات یمن مسلط شود نبود بحران یمن به حد انفجاری نرسیده و به جایی که اکنون شاهدش میباشیم رهنمون نمیشد.

اگر نقش جنایتکارانه ای که کودتاگران تروریست حوثی در خدمت پروژه طایفه ای توسعه طلبانه ایران بازی کردند نبود بحران به اینصورت بزرگ نمی شد.
لطفا به اشتراک بگذارید: