طنز موشکاف - ۱۹ ۰۹ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۱۹ ۰۹ ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! یه زمانی این اصلاحات چیهای قلابی تو گرداب و گنداب نظام ولایت یه لنجی واسه خودشون داشتنشش، یه ناخدایی و خلاصه یه سری هم جاشوهای کشتی بودن اما موج قیام و شعار اصلاح طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا چنان به لنجشون کوبید که تیکه و پاره شدن. هاهاهاها. حالا هر کدومشون تیکه های شکستة این لنجو چسبیدن که غرق نشن. هاهاهاها.

سعید حجاریان معاون سابق وزارت اطلاعات – ۱۷ آذر


«ما با روحانی عقدی –به‌صورت ائتلاف- نبسته بودیم. ایشان وعده‌هایی به مردم دادند و مردم هم به‌دلیل همان وعده‌ها پای صندوق رأی رفتند. دفاع ما، براساس همین وعده‌ها بود و نه خواسته‌های حداکثری خودمان. اما، ایشان به بسیاری از وعده‌هایش یا نخواست یا نتوانست عمل کند و فی‌الواقع زمانیکه از خود عبور کرد، طبعاً بخشی از اصلاح‌طلبان هم ناگزیر با ایشان زاویه پیدا کردند».

موشکاف:‌ هاهاهاها. بندة موشکاف همون روز اول می‌گفتم که یارو داره وعدة سر خرمن میده، دنبال صندلیه و چاپیدن، دنبال ادامة حیات ننگین نظامه، هاهاهاها. ملاحظه می فرمایین؟ حالا به زبان اشهد خودشون دارن میگن که هیچ غلطی نکرده. درست مثل خودشون هاهاهاها. حالا ببینین اون باندیا چطوری بل گرفتن. هاهاهاها.

روزنامة حکومتی رسالت - 18آذر


«مگر شما نبودید که می گفتید«حاضریم دندانه های کلید آقای روحانی باشیم»؟ مگر شما در هر مقطعی از پروژه برجام، از لوزان تا وین و مقاطع دیگر تمام عیار از روحانی حمایت نکردید؟... مگر قرار نبود تا 1400با روحانی بمانید و به عقب برنگردید؟ یادتان رفته است؟».

«امروز کار به کجا رسیده است که برخی جوانانی که روزی با شعار «روحانی،روحانی» و تصاویر او از رئیس جمهور منتخب در خیابان‌های تهران استقبال کردند، چند روز پیش در دانشگاه سمنان و در مراسم روز دانشجو، او را با شعار«تورم، بیکاری، جواب بده روحانی» بدرقه کردند؛ بماند که تحلیل ها حکایت از آن دارد که روحانی به جای دانشگاه تهران و شریف و امیر کبیر، سمنان را برای سخنرانی روز دانشجو برگزید تا شاید در جو کمتر سیاسی آنجا، کمتر مورد اعتراض و انتقاد دانشجویان قرار گیرد».

موشکاف: هاهاهاها. یارو سردمدار یه باند فاشیستیه فک می کنه چشم بسته داره غیب می گه. جاخالی شیخ فری رو که موشکاف همون روز گفت و دستشو رو کرد. هاهاهاها. حالا حرفای این یکی رم بشنوین.

محمد مهدی حبیبی از باند موتلفه- ۱۶ آذر


مجری: طیف تند آنها معتقد است باید مسیر را از مسیر آقای روحانی جدا کنیم.

حبیبی: پارادوکس همین جا است. یعنی اصلاح‌طلبان خودشان می‌دانند بالای 90 درصد پست‌ها را تصاحب کردند و خود می‌دانند مردم از شرایط اقتصادی واقعاً ناراضی هستند. برای این که نگذازند این نارضایتی‌ها به خودشان بچسبد همه را گردن شخص خود آقای روحانی می‌اندازند و حتی برخی از اینها بی‌انصافی کردند و تبری هم می‌جویند از آقای روحانی، نمک را خوردید و حداقل نمکدان را نشکنید. مردانه بگویید ما در این رابطه توان اداره کشور را در امر اقتصاد را به صورت ضعیف داشتیم. چه اشکالی دارد این طور اعتراف کنید؟ حالا که محصول کار شما است، سال اول و دوم و سوم و چهارم گردن دولت سابق انداختید. دیگه سال ششم هم حق دارند از این حرف‌ها بزنند؟

 

موشکاف: هاهاهاها. یارو کم رفت، گردن دولت سابق چیه، بعد ۴۰ سال هنوز خیلی چیزا میندازن گردن نظام سابق. هاهاهاها. القصه، اصلاح طلبای قلابی میخوان رو موج نارضایتی مردم که خودشون تو ایجادش سهم عمده داشتن، سوار شن و مشروعیت از دست رفته رو برگردونن، غافل از اینکه آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. واقعا دیگه تمومه ماجرا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: