وزیر خارجه آلمان، با سرویسهای مخفی ایران در اروپا باید مقابله شود

وزیر خارجه آلمان در پاسخ به سوالی پیرامون اقدامات تروریستی رژیم آخوندی در اروپا از جمله در فرانسه و دانمارک، به خبرنگاران گفت: فعالیتهای سرویسهای مخفی رژیم ایران در اروپا موضوعی است که باید با آن مقابله شود و به رژیم ایران فشار وارد شود. به همین دلیل این یک موضوع مهم درجلسه وزیران اتحادیه اروپا خواهد بود.

وی که در آستانه اجلاس شورای وزیران صحبت می کرد تاکید کرد : ما در این باره و هم چنین درباره ه نقش رژیم ایران در سوریه و برنامه موشکی و مسائل حقوق بشری ایران صحبت خواهیم کرد.

هایکو ماس افزود:رژیم ایران باید با فشار بیشتری از سوی اتحادیه اروپا مواجه شود. بخصوص که اخیراً موشکی را که می تواند چند نوع کلاهک داشته باشد آزمایش کرده است و سرویس اطلاعات رزیم ایران حملات تروریستی را در فرانسه و دانمارک طراحی کرده است.

 

در پایان نشست شورای وزیران اروپایی در بروکسل، موگرینی براستمرار مو اضع اتحادیه اروپا برای حفظ برجام تاکید کرد و افزود: حمایت ما از برجام به این معنی نیست که از سایر موضوعات از جمله اقدامات غیر قانونی رژیم ایران درسایر کشورها چشم پوشی کنیم. وی بر همبستگی با کشورهای اتحادیه اروپا که هدف این اقدامات غیرقانونی بوده‌اند تأکید کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: