جنایات قتل عام زندانیان سیاسی در ایران-۲۰دقیقه

 جنایات قتل عام زندانیان سیاسی در ایران-۲۰دقیقه-۲۰ آذر


 

علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت طی مصاحبه یی با برنامه صدای آزادی در آمریکا به تشریح قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 پرداخت و مماشات درقبال آمران و عاملان این جنایت علیه بشریت را تقبیح کرد

 

گزارش

جنایات قتل عام زندانیان سیاسی در ایران

 

علی صفوی : در سال 67 ، ۳۰ هزار قتل عام شدند. خمینی به جنگ با عراق برای تحکیم قدرتش نیاز داشت و شعار او آزادی قدس از طریق کربلا بود برای همین او به جنگ ادامه داد.

در ۱۹۸۸ رژیم در موقعیتی نبود که دیگر به جنگ ادامه دهد بنابراین خمینی با وجود مواضع پیشین خودکه به جنگ تا آخرین خانه در ایران ادامه خواهد داد تصمیم گرفت که آتش بس را بپذیرد و با زبان خود گفت جام زهر آتش بس را سرکشیده است. لذا این موضوع واکنش هایی را درپی داشت زیرا یک میلیون ایرانی جان خود را در این جنگ از دست داده بودند و بسیار افراد جوان و دانش آموزان برای پاکسازی میادین مین مورد استفاده قرار گرفته بودند، حدود ۴۵۰۰۰ دانش آموز را به جبهه های جنگ برای پاکسازی میادین مین بصورت مین روب فرستاد که هیچگاه بازنگشتند و ۳۰۰۰ شهر و روستای ایران نابود شدند و یک تریلیون دلار خسارت اقتصادی توسط رژیم ایران تحمیل شد فقط بخاطر آنکه خمینی می خواست این جنگ ادامه پیدا کند تا او در قدرت بماند.

برای همین برای مقابله باواکنش های مردم ایران درمورد دلایل این جنگ خمینی و وزارت اطلاعات و قوه قضاییه آن تصمیم گرفتند تمامی زندانیان سیاسی را از بین ببرند و مهمترین نکته ای که باید بخاطر داشت این بود که اکثریت این زندانیان حدود ۹۵ درصد آنان به اپوزیسیون اصلی ایران یعنی مجاهدین خلق ایران تعلق داشتند

 آنها کسانی بودند که محکومیت گرفته بودندو هیچکدام محکومیت اعدام نگرفته بودند برخی در حال گذراندن مدت زندان خود بودند که البته در دادگاه های سرپایی محکوم شده بودند بدون این که پروسدور های قانونی را طی کرده باشند و بدون حضور هیچ وکیلی انجام شده بود. وبرخی حتی دوران محکومیتشان تمام شده بود ولی خمینی یک فتوا یا یک فرمان مذهبی صادر کرد و گفت هرکسی که در موضع حمایت خود از ام.یی.کی ایستاده باشد باید اعدام شود و گفت هرچه سریعتر این کار انجام شود و هیچ نرمشی در کار نباشد .

 جای تاسف است که بخصوص کشورهای اروپایی و پیش از آنها دولت کلینتون و دولت اوباما در تلاش برای تعامل با رژیم ایران دست به مماشات زده و به آن امتیازات داده و چشمان خود را به این جنایات بستند والبته که ملاها فکر کردند می توانند این مردم را با داشتن مصونیت اعدام کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: