طنز موشکاف - ۲۱ ۰۹ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۲۱ ۰۹ ۱۳۹۷


موشکاف:  سلام! حالتون چطوره، خوب و خوش و سرحال هستین؟ بایدم باشین، چون اوضاع نظام خیلی داغونه، اونقده که یارو عظما سران سه قوه اشو صدا کرده و یه سری رهنمود داده. اونا هم یه دورهمی داشتن که به قول شیخ فری رهنمودهای عظما رو اجرایی کنن. هاهاهاها. میدونین علت این عجله چیه؟ خلاصه میگم، وحشته، وحشت از خشم 96درصد ملت که جلو نظام خط بستنو از اون طرف هم انزوای بین المللی که هر روز داره بیشتر می شه هاهاهاها. به خاطر این وضعیت که شیخ فری مقابل باند رقیب دور ورداشته و سر اف ای تی اف واسه اونا زبون‌درازی می کنه. هاهاهاها.

 

آخوند روحانی – ۱۹ آذر


این اشکال کار ما است فرصتها را می سوزانیم هدر میدهیم ما الان میخواهیم با بانکهای خارجی کار کنیم بدون کار کردن با بانکهای خارجی اقتصاد ما حل نمیشه حل میشه منتهی با ۲۰ درصد گرانتر شما جنس وارد میکنی از این صرافی به آن صرافی از آن صرافی به آن صرافی 20 درصد گرانتر برایت در می آید اگر با سیستم بانکی باشه ۲۰ درصد ارزانتر در می آید بحث هزینه هست میگوئیم اف ای تی اف باشه یا نباشه؟

موشکاف: هاهاهاها. از قدیم گفتن خالی بندان در جهان صنعت‌گرند. هاهاهاها. تصور کنین اف ای تی افو امضا کنن و اف ای تی اف اوکی بده که بانکا با نظام ولایت کار کنن، آیا می کنن؟ البته که نه چون تحریم پدر جد اف ای تی افه. هاهاهاها. حتی تو دورة طلایی اوبامام بانکا جاخالی میدادن چه برسه به الان. هاهاها. همین پری‌روزا یه رئیس شرکت چینی رو تو کانادا واسه همین گرفتن. هاهاهاها.

بعد یک کسی می آید از یک گوشه ای نمی‌دانیم این تفکر مال کجا هست، تحریک می‌کند مردم را آقا اگر این قرارداد امضا شود این کنوانسیون امضا بشه این گروه اقدام مالی اگر ما باهاش کار بکنیم اسلام از دست میرود، کدام اسلام از دست میره؟ ای کاش تو اسلام را میفهمیدی و میگفتی اسلام از دست می‌رود».

موشکاف:‌هاهاهاها. ببینین چقدر اوضاع نظام درب و داغونه که شیخ فری این طوری حرف می زنه. این که اسلام مساویس با نظام ولایت که حرف خود خمینی بود. می گفت اسلام یعنی من و من هم یعنی نظام هاهاهاها. حالا ببینین جواب اون باندیا به شیخ فری چیه.

کیهان خامنه‌ای ۲۰آذر


 «‌برای راستی‌آزمایی اظهارات روحانی درباره رابطه FATF و همکاری با بانک‌های خارجی نیازی نیست راه دوری برویم. فقط کافی است که وعده‌های روحانی درباره ارتباط برجام با گشایش‌های بانکی را مرور کنیم.

«اکنون آقای روحانی به جای اینکه پاسخ دهد چرا برجام، حاصل اقتصادی ما را پریشان کرد، شاخه به شاخه می‌دهد و می‌گوید با FATF 20درصد ارزانی و بدون آن 20 درصد گرانی خواهیم داشت! و عجیب اینکه دو سال است با پنهانکاری و بی‌صداقتی ۳۷ مورد از۴۱ مطالبه FATF را اجرا می‌کنند و حتی برخی بانک‌ها را از همکاری با افراد و نهادهایی که در فهرست تحریم خزانه‌داری و وزارت خارجه آمریکا قرار دارند، منع کردند اما پیامد این مسیر غلط، بروز و ظهور تورم ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی در اقلام مختلف بود».

موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. جنگ باندی بالا گرفته. اما از من موشکاف میشنوین، شیخ فری خط اف ای تی افو پیش میبره. آخه پشتش به دوتا چیز گرمه، گرم که چه عرض کنم، داره ازش میسوزه. هاهاهاها. یکی اینکه اوضاع نظام اونقدر بحرانیه که اون باندیا هم مجبورن به اف ای تی اف تن بدن، دوم عظما که از ترس قیام، به شیخ فری چراغ سبز داده. هاهاهاها. اما دیره، خیلی دیره، لشگر گرسنگان در راهه، این روزا صداشون به گوش می رسه، از اهواز و از جاهای دیگه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: