سخنرانی مریم رجوی و شخصیتها در کنفرانس جوامع ایرانیان در۴۲شهر جهان

سخنرانی مریم رجوی و شخصیتها در کنفرانس جوامع ایرانیان در۴۲شهر جهان در روز شنبه بصورت زنده انجام شد. در این کنفرانس شخصیت‌هایی از کشورهای مختلف جهان نیز در کشورها و شهرهای مختلفی که کنفرانس جوامع ایرانی جریان داشت، شرکت و سخنرانی کردند.


سخنرانان و شرکت کنندگان این کنفرانس


پاتریک کندی؛ پاندلی مایکو، وزیر دولت آلبانی و نخست وزیر پیشین؛ فاطمیر مدیو، رهبر حزب جمهوریخواه و وزیر سابق دفاع آلبانی؛ سید احمد غزالی، نخست وزیر سابق الجزایر، اینگرید بتانکور؛ کاندیدای سابق ریاست جمهوری کلمبیا؛ لرد ناونیت دالاکیا، معاون رهبر حزب لیبرال-دمکرات انگلستان؛ ایوبونه، استاندار و رئیس سابق سرویس ضد تروریستی فرانسه؛ سناتور جری هورکان، معاون کمیته مالی در سنای ایرلند جنوبی؛ آنتونیو تاسو، از پارلمان ایتالیا؛ و پیتر ایده، عضو کمیسیون قضایی پارلمان نروژ، در شمار شرکت‌کنندگان و سخنرانان این کنفرانس بودند.

شرکت‌کنندگان و سخنرانان در این گردهمایی ضمن حمایت از اعتراضات و قیام مردم ایران برای آزادی ، اقدامات تروریستی رژیم علیه مقاومت ایران در کشورهای مختلف را محکوم کردند و خواستار لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات آخوندها و اخراج مزدوران و جاسوسان این رژیم شدند.

سخنرانی مریم رجوی


خانم مریم رجوی درسخنرانی خود، از سخت کوشی و فعالیتهای پرشور و پیگیر جوامع ایرانی و کنفرانس آنها در بیش از چهل شهر در سه قاره جهان تقدیر کرد و آن پیام رسان روح و قلب واحدی دانست که همان ایران تشنه و مشتاق آزادی است؛ همان مردم به‌پاخاسته در سراسر میهن و همان اراده راسخی که میخواهد دفتر تاریخ ایران را ورق بزند.

خانم رجوی تاکید کرد رژیم غرقه در بحران آخوندها در برابر قیام و اراده مردم ایران برای نیل به آزادی و دموکراسی، شکست خورده و راه برون رفتی ندارد؛ هر راه‌حلی هم که در پیش بگیرد تیری است که به‌خودش شلیک می‌کند. امروز، موجودیت رژیم آخوندی بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌‌شود. جامعه ایران نیز بیش از هر زمان دیگری، آماده و جوشان است. اما برپایی ایران آزاد البته بر عهده مردم و مقاومت است . رمز پیروزی، پیکار متحد مردم ایران و اعتلای قیام با پیشگامی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت است.

سه روز پیش خامنه ای گفت که آمریکا و مجاهدین ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، اما نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند.

 به گفته خامنه ای، هدف آمریکا این است که با مأمورین مخصوصی که برای مقابله با نظام میگذارد و با کمک به امثال مجاهدین، شاید بتوانند با تحریم و کارهای ضدامنیتی دودستگی و جنگ داخلی ایجاد کنند.

چرا خامنه ای اینچنین وحشت کرده و از سال نو و دودستگی و بحران در داخل رژیم و از جنگی که خودش با مردم ایران به راه انداخته نگران است؟

زیرا در سالی که به پایان آن نزدیک میشویم، روزی نبود که ایران ما از جوش و خروش و از فریاد آزادی‌خواهی در برابر فاشیسم مذهبی خالی باشد.

خبرفوری کنفرانس جوامع ایرانیان در۴۲شهر در اروپا -کانادا-استرالیا و آمریکا -سخنرانی مریم رجوی و شخصیتها


گردهمایی‌های جوامع ایرانیان در ۴۲شهر برگزار شد.این شهرها عبارتند از :‌


اشرف۳ (آلبانی)؛ بروکسل (بلژیک)؛ اتاوا، تورنتو، مونترال، ونکور، ونی پگ (کانادا)؛ کپنهاک و آرهوس (دانمارک)؛ لندن، لیورپول، بریستول، شفیلد و بیرمنگام (انگلستان)؛ هلسینکی، تورگو (فنلاند)؛ پاریس (فرانسه)؛ برلین، کلن، اشتوتگارت، فرانکفورت (آلمان)؛ رم (ایتالیا)؛ لوکزامبورگ (لوکزامبورگ)؛ دنهاق، زواله، ایندهوفن (هلند)؛ اسلو،‌ کریستن ساند (نروژ)؛ بخارست (رومانی)؛ زوریخ (سوئیس)؛ استکهلم، یوتوبوری، مالمو، بروس، شلفتئو (سوئد)؛ واشینگتن، برکلی، اورنج کانتی، آتلانتا، دالاس (آمریکا)؛ وین (اتریش) و سیدنی (استرالیا).



لطفا به اشتراک بگذارید: