بازتاب کنفرانس ویدئویی جوامع ایرانی در ۴۲ شهر جهان در رسانه‌های خارجی

 کنفرانس ویدئویی جوامع ایرانی در ۴۲ شهر جهان در اروپا وشمال امریکا و کانادا دررسانه‌های خارجی از جمله، آسوشیتدپرس و گتی ایمیج بازتاب پیدا کرد


آسوشیتدپرس:کنفرانس ویدئویی جوامع ایرانی در ۴۳ شهر اروپایی و شمال آمریکا و استرالیا در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸


خبرگزاری آسوشیتدپرس ‍۱۵دسامبر ۲۰۱۸- اور سورواز فرانسه - جوامع ایرانی یک کنفرانس ویدئویی مشترک در ۱۵دسامبر ۲۰۱۸ در ۴۲ شهر اروپائی، شمال آمریکا و استرالیا برگزار کردند. دهها تن از نمایندگان جوامع ایرانی در این کنفرانس سخنرانی کرده و از قیام ها و اعتراضات مردم که در سراسر سال ۲۰۱۸ به رغم سرکوب شدید و دستگیری های گسترده همچنان ادامه داشته و کاسته نشده ابراز حمایت کردند. مریم رجوی که برای مجاهدین سخنرانی میکرد از تلاش های برخی از تمایلات سیاسی در غرب در کمک رسانی به رژیم مذهبی انتقاد کرد.

کنفرانس جهانی جوامع ایرانی برای تغییر در ایران


گتی ایمیج: ۱۵دسامبر ۲۰۱۸- درکنفرانس جهانی جوامع ایرانی برای تغییر در ایران، سخنرانان از طریق چندگانه به هم متصل شدند. شرکت کنندگان در حدود ۵۰نقطه در سراسر اروپا، شمال آمریکا، و استرالیا قرار داشتند. مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران سخنرانی اصلی بود. وی گفت: توسل رژیم ایران به تروریسم واکنشی گذرا یا تاکتیکی نیست بلکه یک راهبرد استراتژیک برای مقابله با قیام ها (برای) سرنگونی آن است. امروزه این رژیم از تروریسم برای مقابله با قیام های مردم ایران استفاده می کند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: