.تحریم های امریکا- طنز موشکاف ۲۷ ۰۹ ۱۳۹۷

طنز موشکاف ۲۷ ۰۹ ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! عظما سر دو راهی مونده، زانوی غم بغل گرفته و به چه کنم چه کنم افتاده. هاهاهاها. کدوم دو راهی؟ دوراهی استراتژیک نظام ولایت. هاهاها. جام زهرهای پی در پی رو بره بالا و به قول خودش تنزل بی پایان یا اینکه نه! وایسته جلوی جامعة جهانی و مردم ایران. هاهاهاها. به نظرتون جونشو داره وایسه یا اینکه وا میده؟ هاهاهاها. اول ببینیم باندای نظام چی چی میگن. هاهاها.

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی


«در شرایطی هستیم که به دلیل تحریم‌های ظالمانة دولت آمریکا بخش‌هایی از کشور با مشکلاتی مواجه شده‌اند، البته هدف و برنامه تحریم‌کننده، ناکارآمدکردن بنگاه‌های اقتصادی، فروپاشی اقتصاد کشور و مواجهه زندگی مردم با مشکلات جدی به گونه‌ای که به اعتقاد خودشان مردم دست به اعتراض علیه حکومت بزنند، است».

موشکاف: هاهاهاها. ببینم! یارو شیخ فری نمی گفت تحریما هیچ اثری نداشته؟! هاهاهاها. پس این یارو از چی نگرانه؟ هاهاهاها. بعله. نگرانیش از مردمیه که دست به اعتراض می زنن. هاهاهاها. باید هم نگران باشه. هاهاهاها.

حاج بابایی عضو مجلس ارتجاع – ۲۴ آذر


«برای ما حضور در توافقی چون برجام کفایت می کرد تا بدانیم که آمریکا با رویه فعلی هیچ وقت قابل اعتماده نبوده و نخواهد بود از این رو مذاکره، سازش و‌ اتخاذ هر رویکرد دیگری با این کشور اشتباه محض است و با راهبردهای ایران سازگاری ندارد و‌ نخواهد داشت... همانطور که برجام نتونست حلال مشکلات کشور شود، FATF هم نمی تواند حلال مشکلات جامعه باشد».

موشکاف: هاهاهاها. اینم از دلواپسان نظام که فقط میگن این کارو نکن، اون کارو نکن. اما یه راه حل مادی جلوی پای عظما نمیذارن. میدونین چرا؟ هاهاهاهاه. چون اصلا راه حلی ندارن. هاهاهاها. خاطر همی نگرانن. هاهاهاها.

سایت حکومتی روز نو – 25 آذر


«جمهوری اسلامی، یا باید یک "نه" بزرگ را به تخاصم آمریکا بگوید که در آن صورت احتمال ورود تنشهای سیاسی به درگیریهای نظامی وجود دارد... یا این که تهران باید یک "بله" بزرگ... در خصوص همه مسائل مورد تنش از مساله هسته ای تا توان موشکی و سیاست ها و دیپلماسی منطقه ای پای میز مذکره با ایالات متحده بنشیند».

موشکاف: هاهاهاها. این، همون دو راهی یی بود که می گفتم. هاهاهاها. حالا عظمائه و یه جواب مختصر و مفید. هاهاهاها به نظرتون بله رو میگه یا اینکه هنوز باید فکراشو بکنه؟! هاهاها شاید هم رفته گل بچینه. هاهاهاها. اما از بندة موشکاف بشنوین که اگه یه بله گفتن جواب مسئله بود، خود عظما خیلی زودتر از اینا بعله رو گفته بود. هاهاهاها. آخه اگه بندو آب بده، قیام جاروش میکنه. هاهاهاها.

«متاسفانه سیگنال‌ها از این نشان دارد که وضعیت کشور از نظر اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی و اجتماعی در وضعیت چندان مناسبی قرار ندارد. از این رو نیروهای پیشران در این حوزه‌ها در یک انفعال جدی به سر می‌برند. لذا این چالش‌های داخلی کشور که میل به بحران شدن دارند، سبب خواهد شد تا تهران در سال آتی میلادی و حتی سال آتی شمسی با اما و اگرهای جدی روبه‌رو باشد».

موشکاف: هاهاهاها. میگه سال دیگه با اما و اگر مواجه می شیم. هاهاها. اجازه بدین «اما و اگر» رو واستون ترجمه کنم. اما و اگری که یارو میگه، یعنی قیام. هاهاها. اون با بر و بچه های قیام و کانونهای شورشی که در صدد براندازی ان. هاهاها. منم همینطور. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: