اعتراف رژیم ایران به خودداری کشورها از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی-۲۰دقیقه-۲۸آذر

 اعتراف رژیم ایران به خودداری کشورها از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی-۲۰دقیقه-۲۸آذر


 

بعد از تحریم های اقتصادی آمریکا علیه رژیم که هدف اصلی آن قطع درآمدهای آخوندهاست ، شرکت های نفتی علاوه بر اینکه نفت رژیم را نمی خرند بلکه به آنها سوخت هم نمی فروشند

گزارش

اعتراف رژیم ایران به خودداری کشورها از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی

علی عابد زاده رئیس سازمان هواپیمایی رژیم اعتراف کرد کشورهای اروپایی حاضر به تحویل سوخت به هواپیماهای متعلق به سازمان هواپیمایی رژیم نیستند.

سایت حکومتی خبرآنلاین که روز دوشنبه 26 آذر 97 این خبر را منتشر کرد به نقل از این کارگزار رژیم نوشت:” علاوه بر ترکیه و لبنان، اکثر کشورهای اروپایی نیز از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی خودداری می کنند.“

وی همچنین گفت: دو اتفاق مهم در صنعت هوانوردی در ماه های اخیر رخ داده است، یکی تغییر نرخ ارز به صورت پله ای و دو برابر شدن نرخ ارز مصرفی شرکت های هواپیمایی و دومین اتفاق، تشدید تحریم ها توسط دولت آمریکا است. این دو مولفه همه مسائل صنعت هوانوردی را تحت تاثیر قرار داده است.

در راستای اجرای تحریم های آمریکا شرکت هوایی آلیتالیا هم اعلام کرد پروازهایش را به ایران از ابتدای سال ۲۰۱۹ قطع می‌کند

آلیتالیا، بزرگترین شرکت هواپیمایی ایتالیایی روز ۲۲ آذر ۹۷ اعلام کرد که از اول ژانویه ۲۰۱۹ تمام پروازهای رم- تهران را به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران متوقف خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی الیتالیا اعلام کرد آخرین پروازی که از این شرکت هواپیمایی به تهران خواهد آمد پایان ماه دسامبر ۲۰۱۸ خواهد بود.

پیش‌ از این، شرکتهای اروپایی بریتیش‌ایرویز، ایر فرانس و کی‌ال‌ام هم پرواز به مقصد تهران را متوقف کرده بودند.
لطفا به اشتراک بگذارید: