فاجعه سوختن کودکان مدرسه در مجله اجتماعی، اقتصادی

فاجعه سوختن کودکان مدرسه در مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۶۳ -۲۹آذر۱۳۹۷

درحاکمیت ننگین آخوندی هیچ فرقی نمی کنه که اهل کجا باشی ودر کجا زندگی می کنی،‌ در کردستان یا سیستان وبلوچستان ویا هر گوشه ای از این خاک پهناور.هرروز اخبار جانگدازی رومی شنویم ، بعد از شش سال که از سوختن دختران دانش آموز شین آباد در کردستان می گذره ، اینبار نوبت جان باختن دخترکان معصوم در استان سیستان وبلوچستان رسیده .

با سلام وتسلیت به همه هموطنان وبخصوص همه خانواده هایی که در این حادثه دلخراش عزیزانشون رو از دست دادن وبا امید به روزی که سایه شوم ونکبت این آخوندهای دزد وغارتگر ازسرزمین ایران پاک بشه به برنامه امروزمون می پردازیم. در برنامه امروز، بعد از عناوین خبرها، دو گزارش از مشکلات ومصائب استان درد ورنج وفراموش شده استان سیستان وبلوچستان داریم .

در گزارش اول به « فاجعه سوختن کودکان در مدرسه اسوه زاهدان ».می پردازیم ودرگزارش دوم که بی ارتباط با همین فاجعه آتش سوزی مدرسه نیست را به عنوان « کمبود گاز در زاهدان آن روی صدور گاز مجانی به کشورها » رو تقدیم حضورتون می کنیم و گزارش پایانی اختصاص داره به « تبدیل خوردن گوشت به یک آرزو » که گواهی است ، برحاکمیت سیاه آخوندها . توجهتون رو به این برنامه جلب می کنم.

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


انهدام صنایع ایران از دستاوردهای حاکمیت آخوندی


در ١۵ سال گذشته اقتصاد ایران به شکل بی‌سابقه‌‌ای با پدیده صنعت‌زدایی روبه‌رو بوده است. چنین به نظر می رسد که ما خود در ایران دست به اقداماتی می زنیم که بی‌سابقه‌ترین سطح عقب‌ماندگی و فقر را در دنیا تجربه کنیم. حدفاصل سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰، در حالی که بیش از ۶۲۱ میلیارد دلار سرمایه به اقتصاد ایران تزریق شده بود، جمعیت شاغل کشور تنها ۷۱ هزار نفر افزایش یافت. اما متقابلا در چین در بازه سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۶، با سرمایه گذاری قریب به ۳۳۰ میلیارد دلاری، ۲۲۶ میلیون فرصت شغلی برای مردم این کشور فراهم شد.

لاپوشانی ۱۰ میلیارد دلاری قاچاق و غارت نهادهای حکومتی توسط دولت آخوند روحانی


گزارش رسمی کمیسیون صنایع مجلس، آمار سایت رسمی گمرکات جهانی مبنی بر رقم ۲۲میلیاردی قاچاق به ایران را تایید می‌کند اما دولت می‌گوید این رقم ۱۲میلیارد دلار است.

ورشکستگی صنعت خودرو همراه با بیکاری ۱۴۰ هزار نفر در صنعت قطعه سازی


عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو: ۱۴۰ هزار نیروی انسانی فعال در صنعت قطعه سازی مجبور به وداع اجباری شدند. ظرفیت صنعت قطعه سازی به شدت کاهش یافته و قطعه سازان با ۳۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند و ۲ یا ۳ روز در هفته بیشتر کار نمی کنند. به گفته کارشناسان رژیم صنعت خودرو و قطعه سازی آن به خط پایان خود نزدیک می شوند و با ادامه این روند تا سال آینده هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند.

قاچاق پوشاک توسط ارگانهای وابسته به حکومت باعث بیکاری ۵۰۰ هزار تن شده اشت.


مدیر ارگان حکومتی طرح ملی تکاپو: سالانه حدود هشت‌میلیارد دلار قاچاق پوشاک به ایران انجام می‌شود که اگر این میزان کنترل شود، تعداد شاغلان صنعت پوشاک از ۵۰۰ هزار نفر فعلی تا یک‌میلیون نفر قابل افزایش است.

با حذف گوشت قرمز از سفره اقشار محروم جامعه تقاضا برای خرید مرغ افزایش می یابد


رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی: افزایش قیمت گوشت قرمز و کاهش قدرت خرید دهک های پایین جامعه دلیل اصلی ازدیاد تقاضا برای خرید مرغ و افزایش نرخ این کالا در بازار به شمار می رود.

احتمال فرونشست برخی نیروگاه‌ها به دلیل قرارگیری در دشت‌های ممنوعه


یک پژوهشگر آب و محیط زیست: به دنبال فرونشست زمین بسیاری از حفره‌های ایجاد شده در کشور نزدیک به صنایع و کارخانه‌های بزرگ ایجاد شده است. نمونه آن فروچاله ایجاد شده در دشت کبودرآهنگ همدان است که این حفره‌ها در نزدیکی شهرک صنعتی و نیروگاه تولید برق مفتح همدان ایجاد شده است. این اتفاق می‌تواند بسیار خطرناک باشد. شاید روزگاری زمین زیر یکی از برج‌های این نیروگاه‌ها خالی شود و این صنایع را ببلعد.

تقریباً تمامی کشور به غیر از بخش‌هایی از شمال غرب کشور دچار تنش آبی هستند


کارشناس حوزه آب و محیط زیست: استان تهران و بخش‌هایی از استان اصفهان که با تراکم جمعیت بیشتر رو به رو هستند، سرانه آبی کمتری دارند. تقریباً تمامی کشور به غیر از بخش‌هایی از شمال غرب کشور دچار تنش آبی هستند.

گزارش اول « فاجعه سوختن کودکان در مدرسه اسوه زاهدان »


روز ۲۷ آذر کودکان دیگری از فرزندان میهن در آتش سوختند. اینبار در زاهدان و در مدرسه‌ای به نام اسوه. اسوه یعنی الگو. یعنی نمونه. بله این هم نمونه و تابلویی از تبهکاریهای نظام چپاولگر ولایت فقیهه که اثراتش رو از جمله در مدارس و جانباختن کودکان میهن می بینیم. با یکدنیا تأثر و درد گزارشی رو از این فاجعه با هم ببنیم:

گزارش دوم « کمبود گاز در زاهدان آن روی صدور گاز مجانی به کشورها »


هر جا صحبت از آمار‌هایی درباره ، فقر، نبود امکانات زندگی، بی‌آبی، نبود شغل، وغیره میشه ، بی‌شک نامی از استان سیستان و بلوچستان برده می‌شه. در کشوری که دارای بزرگترین ذخایر نفتی و گازی در دنیاست .
مردم مجبورند ، برای گرفتن یک کپسول گاز، روزها وهفته ها در صف های طویل ،ساعتها به انتظار بایستند تا شاید یک کپسول گاز گیرشون بیاد تا بتونن چرخه زندگیشون رو بچرخونن. در این گزارش حرفهای هموطنان بلوچمون رو می شنویم وعلت رو جستجو میکنیم لطفا توجه کنید .

گزارش سوم « تبدیل خوردن گوشت به یک آرزو »


ابعاد فساد،دزدی و باندبازی در حکومت ولایت فقیه ،که اکنون زبان زد خاص و عام شده رو در گزارش مناطق باصطلاح آزاد تجاری باهم دیدیم . اما همه چیز به اینجا ختم نمی شه چرا که در سایه این« غارت حکومتی »اکنون شاهد رشد روزافزون «گرسنگی »در بخش های بزرگی از میهن مان هستیم .تا جایی که این بحران معیشتی به نقطه ای رسیده که خوردن یک وعده گوشت برای مردم تبدیل به یک آرزو میشه ! گزارشی از وضعیت معیشتی مردم تهیه شده که به اون توجه کنید

ایران: جان سپردن فجیع سه دختر دانش‌آموز بلوچ در حریق مدرسه

ایران: جان سپردن فجیع سه دختر دانش‌آموز بلوچ در حریق مدرسه‌شان
لطفا به اشتراک بگذارید: