ملارد شهری با امکانات روستا - مجله اجتماعی، اقتصادی

ملارد شهری با امکانات روستا - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۶۴ -۱دی۱۳۹۷

با هزاران درود وسلام خدمت هموطنان عزیزم ،.ما ساعت شماری میکردیم ، برای اینکه بتونیم مجله شمارو هرچه سریعترآماده ارائه بکنیم .

اما حتما می دونید شرایط جامعه مون طوریه که لحظه مره ورقهای مجله مون رو دستخوش تحول میکنه . با تشکر ازاینکه بعضی از شما با فرستادن گزارشهایی از شهرو مناطقی که در آن زندگی می کنید ،باعث میشه مجله هر چه بیشتر بارور بشه. و کماکان منتظر گزارشهاتون هستیم . واما برنامه این شماره

با درود مجدد به تک تک شما، برنامه امروزمون حاوی «اخبار »در ادامه گزارش « غارتگری عامل توقف پروژه های عمرانی » را می بینید . وسپس گزارشی تهیه شده از‍« ملارد،شهری با امکانات روستا » و سر انجام گزارش « واردات بی رویه کفش و بیکاری کفاشان ایرانی» تقدیم حضورتون می شه .تا لحظاتی دیگه برنامه رو با اخبار شروع میکنیم .

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


نقدینگی به مرز ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان رسید


خبرگزاری حکومتی مهر: در تداوم رشد نقدینگی در اقتصاد ایران، بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی این رقم در مهرماه، به ۱۶۹۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

تورم نقطه به نقطه کالاهای وارداتی ٧٣.٣ است


مرکز آمار رژیم: تغییرات شاخص قیمت کالاهای وارداتی نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه ) ٧٣.٣ درصد و تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم ) ٢٨.٥ درصد بوده است.

تسویه حساب موسسات مالی و اعتباری وابسته به حکومت از جیب مردم


خبرگزاری حکومتی ایسنا: تسویه‌حساب‌های سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری سال گذشته آغاز شد. اعداد و ارقام از یازده هزار و پانصد میلیارد تومان اعلامی، حالا به مرزهای سی و پنج هزار میلیارد تومان رسیده است. به این ترتیب سهم هر ایرانی از بار سنگین تسویه تعهدات ۳۷۵ هزار تومان تا ۴۳۷ هزار و ۵۰۰ هزار تومان است.

صنایع ورشکسته و شبح بیکاری بر سر کارگران


رئیس ارگان حکومتی اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری: در این روزها هزاران کارگر در واحدهای صنعتی بحرانی درگیر معضل مطالبات معوقه و تهدید تعدیل نیرو هستند. بحرانی‌ترین واحدهای صنعتی موجود در بیش از 100 کارخانه می باشد. تعداد کل واحدهای بحرانی در 13 شهر بزرگ صنعتی کشور 452 واحد است. در حال حاضر کل صنعت کشور دچار بحران عقب‌افتادگی تکنیک و ابزار تولید است .

فاصله دو میلیونیِ مزدبگیران کشور با حداقل‌های معیشت


سبد معیشت خانوار مولفه‌های زیادی چون مسکن، حمل و نقل، بهداشت، خوراکی و آشامدینی، آموزش و تفریحات و سرگرمی را شامل می‌شود. البته تفریحات و سرگرمی و خیلی از موارد یاد شده برای کارگران قابل دستیابی نیست.سبد معیشت خانوار در اسفند ماه که ۲ میلیون و هفتصد هزار تومان را نشان می‌داد، امروز به رقم ۴ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان رسیده است.

دزدی و غارت همراه با بی توجهی به ایمنی کارگران مترو


خبرگزاری حکومتی ایلنابه نقل از ارگان حکومتی کانون هماهنگی شورای کار استان تهران نوشت مدت بیش از سه سال می‌باشد که مدیریت مترو از تحویل لوازم ایمنی فردی و لباس کار به پرسنل خودداری نموده است.

نگرانی کارگران ماشین‌سازی تبریز از تهدید امنیت شغلی


منابع کارگری در ماشین‌سازی تبریز از پایین بودن نقدینگی این واحد صنعتی و کاهش ۷۰ درصدی ظرفیت تولید این کارخانه خبر دادند. به گفته آنان؛ بعد از گذشت چندین ماه از زمان واگذاری ماشین‌سازی تبریز به بخش خصوصی، هنوز وضعیت این کارخانه و کارگران شاغل در آن به درستی مشخص نیست.

ضایعات ۳۵ درصدی محصولات کشاورزی در ایران تحت حاکمیت ملاها


رئیس انجمن ارگانیک رژیم: «طبق اعلام فائو ما ۳۵ درصد در محصولات کشاورزی، ضایعات داریم که می‌تواند ۹ میلیون نفر را سیر کند». این در شرایطی است که ۶ درصد مردم ایران بدلیل سیاستهای غارتگرانه رژیم زیر خطر گرسنگی هستند. به گفته کارشناسان با روشهای نوین کشاورزی و خط تولید فراورده‌های تبدیلی غذایی و کشاورزی مناسب امکان کاهش کیفی این میزان ضایعات در جهت استفاده اقشار محروم وجود داشت.

۴۷۸ هکتار بافت فرسوده در خراسان‌شمالی


یک عضو راه و شهرسازی خراسان‌شمالی: در مجموع 478 هکتار بافت فرسوده در استان خراسان‌شمالی داریم. به گفته کارشناسان بافتهای فرسوده در برابر زلزله آسیب پذیر هستند و نفرات مستقر در این اماکن در معرض خطر هستند.

امسال آب چاه‌های آلوده برای شرب مردم اصفهان استفاده شد


کارشناس حکومتی: امسال آب شرب اصفهان در معرض خطر بود و آب چاه‌های آلوده به داخل لوله‌های آب مورد استفاده شهروندان فرستاده شد.

گزارش اول « غارتگری عامل توقف پروژه های عمرانی »


«آیا می دونید که ۸۶ هزار طرح عمرانی نیمه‌تمام در کشور وجود داره». این اعتراف معاون حکومتی در بخش عمران و توسعه امور شهری و روستایی در وزارت کشور‌ِحکومت غارتگرانه که در خبرگزاری حکومتی مهر۲۵ آبان ۱۳۹۷) درج شده .
سوال اینه که راستی چه عاملی باعث میشه که این پروژه های باصطلاح عمرانی، نیمه تمام به حال خودش رها میشه ؟پروژه های عمرانی نیمه تمام ، همان طرح هایی که دولت های دست نشانده ولی فقیه ، هرازگاهی یکی در میان و صرفا برای دجالیت در رسانه های حکومتی ، اونها رو البته چندبارافتتاح، ولی پس از گذشت مدت کوتاهی به بایگانی تاریخ می سپارن .

حکومت غارتگر ودزدی که نسبت به موضوعات عمران وآبادانی کشور بی تفاوته، صدها میلیارد دلار از سرمایه‌های ملی را یا در تنور تروریسم و توسعه طلبی ، و یا در پروژه‌های مخرب اتمی و موشکی سرمایه گذاری میکنه ،پس با این حساب ، رمقی در صندوق مالی کشور، برای پرداختن به امور عمرانی باقی نمی مونه که خرج عمران کشور بشه. در همین رابطه توجهتون رو به گزارشی جلب می کنم .

گزارش دوم « ملارد،شهری با امکانات روستا !»


شما فکر میکند که یک شهر چه استانداردهایی باید داشته باشه ؟؟!! آب و برق واینترنت ، خیابانهای أسفالت، ،آتش نشانی ،درمانگاه ، داروخانه، پیاده رو، میدان،پارک، پارک کودک، فروشگاه، ، رستوران، سالن های چند منظوره ،مدرسه فضاهای سبز ورزشی وسایر ارگانهای خدماتی و غیره.

کم گفتید که زیاد نگفتید !! حالا سری میزنیم به یکی از شهرهای نزدیک تهران با۴۰۰هزارنفر سکنه. ( بله درسته ملارد). تا ببینیم بعد از چهاردهه که از حاکمیت این آخوندها می گذره در این شهر چه خبره وبا چه مشکلاتی مواجهند . توجهتون رو به این گزارش جلب می کنم .

گزارش سوم « واردات بی رویه کفش و بیکاری کفاشان ایرانی »


ابعاد رشد رکود اقتصادی که به تعطیلی زنجیره‌ای واحدهای تولیدی و صنعتی در حاکمیت فاسد آخوندی انجامیده، اکنون به صنعت قدیمی و تاریخی کشور یعنی «صنعت کفش» نیز کشیده شده. در حالیکه قبل از بروی کارآمدن مافیای حکومتی ، صنعت کفش به بخش مهمی از صنایع صادرات ایران تبدیل شده بود، به دلیل هرج و مرج در حکومت آخوندی و ورود بی رویه کفش های بنجل خارجی که تماما در دست ارگان‌های مافیایی سپاه پاسداران قرار دارند، این صنعت نیز در حال پیوستن به تاریخ می‌باشد. توجهتون رو به گزارشی در زمینه رکود صنعت کفش توجه کنید.

اعتصاب کسبه و بازاریان ملارد اخبار در یک نگاه ساعت ۰۱۳۰ پنجشنبه ۱۷آیان

قطعات پل فلزی رها شده در حاشیه خیابان جان هموطنی در ملارد را گرفت
لطفا به اشتراک بگذارید: