مرگ قاضی مرگ شاهرودی – ری‌توئیت – ۴دی۱۳۹۷

مرگ قاضی مرگ شاهرودی – ری‌توئیت – ۴دی۱۳۹۷

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجاری با هشتک شاهرود سقط شد

به دنبال انتشار خبر مرگ قاضی مرگ، هاشمی شاهرودی رئیس سابق قضائیه آخوندها، کاربران فضای مجازی با هشتگهایی در همین رابطه از جنایت های این آخوند و سرانجام محتوم دیکتاتوری ولایت فقیه گفتن و توئیت کردن.
قاتل زهرا کاظمی بدون محاکمه مرد. #شاهرودی_سقط_شد
مرگ شاهرودی در روزهای اول ماه دی میتواند اتفاق قشنگی درراستای #دیماه_پرحادثه باشد..
مرگ برای شما باید برای شما یک آرزو باشه. بترسید از روزی که بمونید و تقاص پس بدید.
“نمیرید” حرامزاده های جنایتکار .. ما همه ی شما رو نیاز داریم .. باید مثل حسنی مبارک و محمد مرسی داخل قفس انداخته بشید و در حضور بازماندگان اعدام ها و ترور شده های این چهار دهه ، محاکمه بشید .. مرگ طبیعی مرگ راحت و آسانی برای شماست
میدونم شادی برای مرگ هیچ کسی خوب نیست، ولی نمیدونم چرا از اینکه #شاهرودی_سقط_شد با تمام وجودم خوشحالم
الان داریم توئیت میکنیم که #شاهرودی_سقط_شد. کی بشه توئیت کنیم که #خامنه_ای_سقط_شد
اون فرار مفتضحانه شاهرودی از آلمان نقطه عطفی بود. از اون روز این قاتلا فهمیدن که تو خارج هم از دست مردم راحت نخواهند بود. به امید روز محاکمه...
#شاهرودی_سقط_شد ولی هزاران خانواده ی داغدار که در بیدادگاه های این ملعون عزیزانشون به ناحق اعدام شدن شکنجه شدن و سالیان دراز در زندان به سر بردن هرگز به عدالتی که حقشون بود نرسیدن. دنیا دار مکافات نیست. باید خودمون حقمون رو پس بگیریم
#شاهرودی در دوران ریاستش بر قوه قضاییه مسئول صدور حدود ۲۰۰۰ حکم اعدام بود که متهمان برخی از آنها کودک بودن ! کاش این جنایتکار توسط مردم محاکمه میشد.
مرگ برای وجود نکبت بارتان، سراغ تک تکتان خواهد آمد. شاید، باید امیدوار باشید مرگ را قبل از خشم مردم و مجازاتتان در دادگاهی عادل ملاقات کنید. پارادوکسی برای مشغولیت ذهن دیکتاتوری چون خامنه ای و ایادی اش.
شاهرودی کفتار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گوربه‌گور شد و باعث خوشحالی تعداد کثیری از هموطنان گردید ... قاضی مرگ، کارنامه درخشانی از خودش به‌جا گذاشته که شایسته ثبت در تاریخه!
بلاخره جلادان یک به یک سقوط می کنند چه با مرگ ! چه توسط مردم ! اما به شخصه معتقدم #جلاد_اعظم(خامنه ای) باید توسط مردم محاکمه بشه تا اینکه با مرگ سقط بشه !

محمود شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران مرد

هاشمی شاهرودی که بود؟
لطفا به اشتراک بگذارید: