اگر گوبلز دوباره زنده شود در مقابل دروغپراکنی های رژیم ایران خجالت می کشد-۲۰دقیقه-۵دی

 اگر گوبلز دوباره زنده شود در مقابل دروغپراکنی های رژیم ایران خجالت می کشد-۲۰دقیقه-۵دی


 

«اگر گوبلز دوباره زنده شود» عنوان مطلبی در مورد دروغ پراکنی های آشکار رژیم ایران است که نزار جاف نویسنده سرشناس کرد عراقی به رشته تحریر در آورده و در سایت ایلاف منتشر شده است .

گزارش

اگر گوبلز دوباره زنده شود در مقابل دروغپراکنی های رژیم ایران خجالت می کشد

نزار جاف نویسنده عراقی مطلبش را اینگونه شروع می کند :

کسی که یکبار دروغ بگوید، دردسری که در آن گرفتار شده را درک نمیکند زیرا باید بیست دروغ دیگر برای حفظ دروغش ابداع کند. سخن فوق برگرفته از گفته شاعر انگلیسی الکساندر باب است که آنرا برای شروع این مقاله، بعد از گزارشی منتشر شده از سوی روزنامه حکومتی «سیاست روز» بسیار مناسب یافتم. این روزنامه نوشته دولت فرانسه برای کنترل اعتراضات از مجاهدین خلق کمک خواسته است.

این تهمت از نظر نوع و گستردگی بسیار عجیب است. اما شگفتی آن وقتی برملا میشود که بدانیم اساسا از یک روزنامه جنجالی و بی ارزش منبعث میشود که هم و غمی جز حمد و ثنا برای این حکومت مذهبی و استبدادی ندارد.

نزار جاف ادامه می دهد : این اتهام برای تقویت اتهام گذشته علیه سازمان مجاهدین در جریان قیام علیه حزب بعث در ابتدای دهه نود حول شرکت در سرکوب و کشتار قیام کنندگان جنوب عراق و اقلیم کردستان سر هم شده بود. با این ملاحظه که سرکوب شدگان ادعایی مشخص نشده اند زیرا بیانیه صادره از سوی دفتر مطبوعاتی حزب دمکرات کردستان با امضای هوشیار زیباری مسئول دفتر سیاسی وقت بر آن خط بطلان کشید

 اما بنظر میرسد اوضاع بسیار بد رژیم دینی حاکم بر ایران ، آنرا به آن سمت هدایت می کند که تهمت ها را بیشتر کند یا به عبارت بهتر برای از تب و تاب نیفتادن دروغ قبلی و اصلی، آنرا با دروغ دیگری بپوشاند.

 

 نزار جاف در قسمت دیگری به دست و پا زدن های رژیم علیه سازمان مجاهدین خلق ایران می پردازد و می گوید : تمرکز تهران بر روی سازمان مجاهدین خلق بعد از نقش این سازمان نه در خارج بلکه در داخل ایران و بخصوص بعد از آنست که قیام اخیر را رهبری کرد و خود خامنه‌ای نیز به آن اعتراف نمود و این اقرار را بسیاری از مقامات ایرانی دیوانه وار و همچون کسیکه شیطان در پوست آنها رفته باشد نشخوار کرده اند . آری رژیم دینی حاکم بر ایران در چگونگی تعامل و مقابله با این سازمان، درمانده و به هم ریخته است.

و سر انجام نزار جاف مطلبش را با این جملات به پایان می برد : اگر با قدرتی بشود گوبلز را دوباره زنده کرد و او را نسبت به بخشی از دروغ های رژیم مذهبی حاکم بر ایران مطلع ساخت او از خودش و همه کارهایی که انجام داده وقتی بفهمد جز دانش آموزی مبتدی در این مدرسه بزرگ دروغسازی و تحریف نیست، خجالت میکشد.
لطفا به اشتراک بگذارید: