بایستی در مقابل تروریسم رژیم آخوندها سیاست قاطعی اتخاذ کرد-۲۰دقیقه-۵دی

 بایستی در مقابل تروریسم رژیم آخوندها سیاست قاطعی اتخاذ کرد-۲۰دقیقه-۵دی




بایستی در مقابل تروریسم رژیم آخوندها سیاست قاطعی اتخاذ کرد. این عنوان گزارشی از روزنامه البیان مصر است که به گردهمایی جوامع ایرانیان اختصاص دارد. بخشهایی را با هم می بینیم:

گزارش





بایستی در مقابل تروریسم رژیم آخوندها سیاست قاطعی اتخاذ کرد

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت؛ در کنفرانس ویدئویی گردهمایی‌های جوامع ایرانی که همزمان درحدود 50شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برگزار شد سخنرانی کرد . وی با اشاره به اقدامهای تروریستی رژیم در سال ۲۰۱۸ گفت: روی آوردن رژیم به تروریسم نه یک واکنش گذرا و تاکتیکی، بلکه برون رفت استراتژیک آن برای مقابله با قیام و سرنگونی است. اکنون رژیم از تروریسم به‌مثابه یک پاتک در مقابل قیام مردم ایران، استفاده می‌کند. دستگیری یا اخراج دیپلومات تروریستها و تروریستهای مرتبط با سفارتهای رژیم نشان می‌دهد که از شورای عالی امنیت آخوندها تا سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات و وزارت‌خارجه و سفارت‌خانه‌های رژیم همه اجزای دستگاه تروریسم ولایت فقیه‌اند.

مریم رجوی که در جمع مجاهدین در اشرف۳ در آلبانی سخنرانی می‌کرد و در اجتماع ایرانیان در شهرهای مختلف جهان پخش می‌شد، خواستار اتخاذ یک سیاست قاطع در قبال رژیم ایران شد. وی تأکید کرد: سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و ماشین تبلیغات حکومتی باید در لیست سازمانهای تروریستی خارجی آمریکا و لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار گیرند؛ شریان‌های مالی رژیم، یعنی راه تأمین مالی بیت‌ خامنه‌ای و سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس مسدود شوند؛ پرونده جنایت‌های ادامه دار این رژیم علیه بشریت به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود و خامنه‌ای و روحانی و دیگر سران رژیم در برابر عدالت قرار گیرند.

وی خطاب به جوانان قیامگر و کانون‌‌های شورشی گفت: امروز، موجودیت رژیم بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌‌شود. جامعه ایران نیز بیش از هر زمان دیگری، آماده و جوشان است. اما برپایی ایران آزاد البته بر عهده مردم و مقاومت است این اراده شماست که در رساندن اوضاع ملتهب کنونی تا نقطه سرنگونی دیکتاتوری ‌آخوندها، نقش تعیین کننده دارد. رمز پیروزی، پیکار متحد مردم ایران و اعتلای قیام با پیشگامی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت است.

پاتریک کندی در سخنرانی خود در این گردهمایی گفت: برخلاف تبلیغات رژیم ایران، هم دموکراتها و هم جمهوریخواهان آمریکا از یک سیاست قاطع در قبال رژیم ایران و ایستادن در کنار مردم ایران در خواست تغییر و داشتن یک جمهوری مبتنی بر انتخابات آزاد، جدایی دین و دولت، و برابری جنسیتی حمایت می‌کنند.

اینگرید بتانکور در سخنرانی خود گفت:‌ طی سال گذشته رژیم ایران فعالیت‌های تروریستی خود را در اروپا افزایش داده و همزمان تبلیغات خود علیه سازمان مجاهدین را شدت بخشیده است. این به روشنی نشان می دهد که رژیم از مجاهدین و نقش تعیین کننده آنها در استمرار اعتراضات ضدرژیم در ایران و آرزوی آنها برای تغییر رژیم می ترسد.
لطفا به اشتراک بگذارید: