استراون استیونسون:اتحادیه اروپا باید سفارتخانه های تروریستی ایران را ببندد-۲۰ دقیقه-۸دی

استراون استیونسون:اتحادیه اروپا باید سفارتخانه های تروریستی ایران را ببندد-۲۰ دقیقه-۸دی


 

تازه ترین اقدام علیه تروریسم رژیم ایران اخراج سفیر رژیم از آلبانی است. مقامات آلبانی می گویند فعالیت های بظاهر دیپلماتیک رژیم در کشورشان امنیت این کشور را به خطر می اندازد . در این رابطه استراون استیونسون هماهنگ کننده کارزار برای تغییر در ایران مطلبی نوشته که در اغلب رسانه های آلبانی منعکس شده است .

گزارش

استراون استیونسون : اتحادیه اروپا باید سفارتخانه های تروریستی ایران را ببندد

 ادی راما به اروپا نشان داد که چطور باید با تروریست های رژیم ایران رفتار کرد

 تصمیم آلبانی برای اخراج سفیر رژیم ایران و یک دیپلمات دیگر بخاطر توطئه برای عمل تروریستی در داخل کشور به طور گسترده ای مورد ستایش قرار گرفته است. دونالد ترامپ شخصا به نخست وزیر ادی راما نامه ای نوشته و بخاطر مبارزه با "فعالیت های بی ثبات کننده و تلاش رژیم ایران برای ساکت کردن مخالفان در سراسر جهان تبریک می گوید. نامه وی با پیام هایی از جان بولتون مشاور امنیت ملی ایالات متحده و مایک پومپئو وزیر امور خارجه پشتیبانی شده است. این اخراجها مجددا توجه جهان را روی این مسئله که چطور رژیم آخوندی از سفارتخانه هایش به عنوان شبکه های ترور استفاده می کند جلب کرد.

رژیم ایران زمانی که آلبانی موافقت کرد تا بیش از 2500 پناهنده ایرانی را در کمپ هایی در عراق زندانی و مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند را بپذیرد، خشمگین شد. آنها تحت حمله مداوم نظامی و موشکی قرار داشتند.

 در ماه مارس 2018، وزارت اطلاعات رژیم ایران، تحت هدایت محمدی نیا، توطئه انفجار یک بمب در مراسم نوروز در تجمع اعضا مجاهدین در تیرانا را داشت. خوشبختانه این اقدامات جنایتکارانه در آخرین لحظه کشف و خنثی شد و سپس توسط نخست وزیر ادی راما در تاریخ 19 آوریل 2018 افشا شد و دو مامور وزارت اطلاعات به خاطر این توطئه تروریستی اخراج شدند.

با این وجود، سفارت رژیم ایران در تیرانا در حال گسترش به لانه 25 افسر اطلاعاتی و جاسوسان بود، از جمله مصطفی رودکی، یکی دیگر از مقامات ارشد اطلاعاتی که به عنوان دبیر اول وارد شده بود. او فردی است که قبلا سرپرست ایستگاه اطلاعاتی رژیم ایران در اتریش بوده و فعالیت های مخالف مجاهدین را در اروپا هماهنگ میکرد. اگرچه نام دومین دیپلمات اخراج شده از آلبانی هنوز اعلام نشده ، ولی احتمالا نفر دوم این متخصص ارشد ترور و ارعاب شیطانی است.

استراون استیونسون پس از این قسمت به دستگیری اسدالله اسدی در ژوئیه 2018 در آلمان اشاره می کند و می گوید او الان منتظر محاکمه است و سپس دوباره به آلبانی بر می گردد و می گوید

 ادی راما، نخست وزیر آلبانی، به جهان نشان داد که کشورش توسط ستمگران تهران مورد گردنکشی قرار گرفته نخواهد شد.

 

http://www.gazetatema.net/2018/12/24/edi-rama-i-ka-treguar-europes-menyren-se-si-duhet-te-sillemi-me-banditet-e-terroristet-iraniane/
لطفا به اشتراک بگذارید: