-دومیتوی تعقیب دیپلوماتهای ایران به اتهام تروریسم-۲۰ دقیقه-۸دی

-دومیتوی تعقیب دیپلوماتهای ایران به اتهام تروریسم-۲۰ دقیقه-۸دی


 

تهدید تروریسم رژیم ایران که سالها موضوع هشدار مقاومت ایران به جامعه جهانی بود امروز بر زبان اغلب کشورهای جهان بویژه کشورهایی که بیشتر قربانی آن بوده و هستند جاری شده است . روزنامه الشرق الاوسط در مطلبی با عنوان دومینوی تعقیب دیپلماتهای ایران به اتهام تروریسم به این موضوع پرداخته است:

گزارش

دومینوی تعقیب دیپلماتهای ایران به اتهام تروریسم

منابع اروپائی در ابتدای نوامبر گذشته به الشرق الاوسط گفتند دستگاههای اطلاعاتی اروپائی ده تلاش برای ترور افراد اپوزیسیون ایران را در طول ماههای گذشته خنثی کرده اند.

رژیم ایران دوضربه بزرگ دریافت کرد اول هنگامی که تلاش برای هدف قرار دادن گردهمایی اپوزیسیون ایران در حومه پاریس در آخر ماه ژوئن سال گذشته خنثی شد و دومی در اکتبر گذشته وقتی که دانمارک اعلام کرد، یک طرح ترور را خنثی کرده است.

در ابتدای تیرماه گذشته دستگاههای امنیتی اروپائی سلسله ای از دستگیریها را در بلژیک و فرانسه و آلمان علیه کسانی انجام دادند که دررابطه با طرح انفجار گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران بود. دراین گردهمایی شخصیتهای امریکائی و از جمله رودی جولیانی شرکت داشتند . منابع امنیتی فرانسه گفتند که جزئیات این طرح ایران را در هماهنگی بین دستگاههای اطلاعاتی بلژیک و فرانسه و آلمان وامریکا خنثی کرده اند.

آلمان اعلام کرد که مغز متفکر این عملیات یک دیپلمات درسفارت ایران دروین بنام اسدالله اسدی بوده است

 او از سوی دادستانی آلمان و بلژیک متهم شده است که یک زوج را برای اجرای طرح تروریستی در پایتخت فرانسه مامور کرده است و سپس نیروهای بلژیکی از آنها 500 گرم مواد منفجره کشف کرده اند.

در پایان اکتبر گذشته دانمار ک اعلام کرد،سلسله ای از ترورها علیه رهبران عرب را خنثی کرده اند

 وزیر خارجه دانمارک از دستگیری یک شهروند نروژی- ایرانی خبر داد و در ادامه، سفیرش را از تهران فراخواند .....
لطفا به اشتراک بگذارید: