رژیم ولایت فقیه یک کیان متحد تروریستی است-۲۰دقیقه-۷دی

 رژیم ولایت فقیه یک کیان متحد تروریستی است-۲۰دقیقه-۷دی


 

روزنامه الشرق الاوسط(لندن) مقاله یی به قلم سید احمد غزالی نخست وزیر پشین الجزایر درج کرده است با عنوان « رژیم ولایت فقیه یک کیان متحد تروریستی است» . بخشهایی از آن را باهم می بینیم:

گزارش

رژیم ولایت فقیه یک کیان متحد تروریستی است

رئیس جمهور پیشین الجزایر و رئیس کمیته همبستگی عربی اسلامی با مقاومت ایران مقاله خود را اینگونه آغاز می کند:

بعد از دوره‌ای تقریبا آرام، دوباره عملیات تروریستی در خارج از ایران، علیه مخالفین ایرانی از سرگرفته شد. این رژیم قبل از سقوط رژیم سابق عراق و طی سالهای اخیر دهها عملیات علیه «مجاهدین خلق» و علیه کردها در کردستان عراق و همچنین در کشورهای دیگر انجام داده است.

اما پدیده جدید در تروریسم حکومت ایران رو آوردن مجدد به عملیات تروریستی در اروپا در ماه مارس امسال است که برای انجام انفجاری در پایتخت آلبانی علیه «مجاهدین خلق» در جریان مراسم جشن سال نو طراحی نمود. بعد از افشای این طرح و به شکست کشانده شدن آن که طرح «الف» برای ضربه زدن به مقاومت ایران بود، رژیم طرح «ب» را برای انجام انفجار در «گردهمایی سالیانه مقاومت ایران» در پاریس در 30 ژوئن امسال آماده کرد. اما این طرح نیز به همت همکاری مقامات کشورهای مختلف اروپایی به شکست انجامید و 4 تن از دست اندرکاران آن دستگیر شدند. همچنین بطور رسمی در پایتخت آلمان اعلام شد که گرداننده اصلی این طرح یک دیپلومات رسمی ایران در اتریش بنام اسدالله اسدی بوده است که در آلمان دستگیر شد و سپس به مقامات قضایی بلژیک مسترد گردید.

دلیل بازگشت تروریسم، وخامت خطرناک اوضاع معیشتی (مردم ایران) است که خشم مردمی در دهها شهر ایران و شعارهای سیاسی علیه پایه‌های این رژیم نتیجه آن میباشد. قابل توجه اینکه رژیم علیرغم بکارگیری انواع شیوه‌های سرکوب طی این مدت نتوانسته وضعیت را به کنترل در بیاورد .. و اعتراضات تا همین روزهای اخیر نیز ادامه دارد. همچینن رژیم راهی برای تعامل با این خشم مردمی نمی یابد جز اینکه جنگ روانی و تبلیغاتی علیه سازمان مجاهدین خلق که پشت این اعتراضات و قیامها قرار دارد را افزایش دهد.

طی سالهای گذشته وقتی رژیم با قیامها و مشکلات لاینحل در داخل روبرو بود، همچون قیام 2009 جام خشم خود را بر روی مجاهدین خلق در شهر اشرف یا کمپ لیبرتی در عراق میریخت. اما بعد از خروج امن آنها از عراق این رژیم راه گریزی جز رو آوردن به تروریسم در خارج و بطور خاص در اروپا نمی یابد.
لطفا به اشتراک بگذارید: