سران ارشد حزب الله هدف قرار گرفت-۲۰ دقیقه-۹دی

 سران ارشد حزب الله هدف قرار گرفت-۲۰ دقیقه-۹دی


شامگاه سه‌شنبه، مواضع سپاه پاسداران و حزب الله لبنان در حومه دمشق بمباران شد . رسانه های مختلف با انتشار این خبر گفتند علاوه بر انهدام انبار تسلیحات رژیم ایران سران حزب الله هم هدف قرار گرفته اند .

گزارش

سران ارشد حزب الله هدف قرار گرفتند

نیوزویک گزارش کرد چندین تن از سران ارشد گروه تروریستی حزبالله در سوریه سهشنبه شب ‌هنگام سفر با هواپیما به ایران هدف حملات هوایی اسراییل قرار گرفتند.

منابع در ایران گفتند در پی مرگ آخوند شاهرودی در دوشنبه سوم دیماه۹۷. قرار بود که تعدادی از سران حزب الله در مراسم او شرکت کنند .

 

 نیوز ویک ادامه می دهد : این حمله همچنین محل های تامین مهماتی را هدف قرار داده بود که شامل مهمات هدایت شونده توسط جی پی اس بودند.

بر اساس گزارش رویترز، رسانه دولتی سوریه نیز خبر دادند که حملات از لبنان به یک انبار تسلیحات مورد استفاده حزبالله صورت گرفت که 3سرباز در محل مجروح شدند.

گفته می شود این حمله بهدنبال گزارشاتی از فرود یک هواپیمای باربری رژیم ایران در دمشق بود. هواپیمای یاد شده تهران را سهشنبه ترک کرد

هواپیمای 747متعلق به شرکت مسافربری فارس ایر قشم و مرتبط به سپاه پاسداران است

 این شرکت بارها در گذشته متهم به قاچاق تسلیحات به حزبالله لبنان شده است.…

 https://www.breitbart.com/middle-east/2018/12/26/us-official-says-top-hezbollah-terror-leaders-hit-in-alleged-israeli-strikes-in-syria/
لطفا به اشتراک بگذارید: