خروش مردم ایران گسترش اعتراضات علیه رژیم آخوندی-۲۰ دقیقه-۱۰ دی

  خروش مردم ایران گسترش اعتراضات علیه رژیم آخوندی-۲۰ دقیقه-۱۰ دی




یک سال از قیام دیماه ۹۶ می گذرد . این قیام روز بروز گسترده تر شده و بخش های مختلف جامعه را در بر گرفته و در جاده سرنگونی رژیم به پیش می رود . ببینیم رسانه های عربی از این قیام چه می گویند

گزارش

خروش مردم ایران ، گسترش اعتراضات علیه رژیم آخوندی





 اسکای نیوز: ایران درماه دسامبر 2018 شاهد موج اعتراضات گسترده علیه رژیم آخوندی بود . فعالان ایرانی این اعتراضات را با آتش زدن عکس های سران رژیم و تظاهرات هزاران نفری به نمایش گذاشتند .

شورای ملی مقاومت ایران گزارش مشروحی از جوانب مختلف این تظاهرات که توسط هواداران سازمان مجاهدین خلق و کانونهای شورشی در داخل ایران هدایت شده بود را منتشر کرد.

تظاهرکنندگان خشمگین مراکز سران رژیم از جمله پایگاههای بسیج را به آتش کشیده بنرهای بزرگی از تصاویر علی خامنه‌ای را به آتش کشیدند.

فعالان مقامات را به چالش کشیده اوراق تبلیغاتی و پوسترهایی حاوی تصاویر مریم رجوی را بر دیوارها چسبانده و شعارهایی علیه رژیم نوشتند و اطلاعیه‌های ضد حکومتی توزیع کردند.

تظاهرکنندگان وزارت اطلاعات آخوندی که حاوی تصاویر خامنه ای بود را در تهران در هم شکستند و بنری حاوی تصویر حسن روحانی را آتش زدند.

 همچنین ورودی یکی از مراکز سرکوب در شهر دورود واقع در استان لرستان را به آتش کشیدند.

این اعتراضات شهرهای مختلف ایران از جمله کرج ، ماکو، مشهد، ساری، اصفهان، مرند و تهران را دربرگرفت.

معترضان بر دیوارهای شهرهای فوق و سایر شهرها شعارهایی علیه رژیم ایران نوشتند که از جمله میتوان به شعار « درود بر رجوی و مرگ بر خمینی» و «سرنگون باد خامنه‌ای و درود بر رجوی» اشاره کرد.

شعارهای دیگر نیز از سازمانهای بین المللی و ارگانهای حقوق بشری خواستار دخالت برای آزادی دانشجویان دانشگاههایی میشد که بعد از سرکوب تظاهرات آنها در محیط دانشگاه تهران دستگیر شده بودند.

شهرهای مختلف ایران از آغاز سال جاری شاهد جنبشهای اعتراضی وسیعی بود که ابتدا برای بهتر شدن وضعیت معیشتی شروع شد ولی به سرعت به برکناری رژیم حاکم تبدیل شد.
لطفا به اشتراک بگذارید: