ضرورت اقدام کنگره ودولت امریکا علیه ایران-۲۰ دقیقه-۱۰ دی

  ضرورت اقدام کنگره ودولت امریکا علیه ایران-۲۰ دقیقه-۱۰ دی




بروس مک کولم رئیس انستیتوی استراتژیهای دمکراتیک در آمریکا طی مقاله ای که در تاون هال منتشر شده از کنگره آمریکا و دولت این کشور خواست علیه رژیم ایران اقدام کنند . او می گوید به دنبال تظاهرات گسترده در ایران شکنندگی رژیم روشن تر شده.

گزارش

ضرورت اقدام کنگره و دولت آمریکا علیه رژیم ایران





در سالگرد قیام ایران چیزی که دیده می شود این است که روزهای حکومت مذهبی ایران به شمارش افتاده و مردم ایران خواهان تغییر رژیم ایران هستند.

 اکنون جنبش ضد حکومتی در فرم ، شکل مناسبی پیدا کرده تا این رژیم را به پایین بکشد.

کامیونداران، کشاورزان، معلمان، کارگران و یسیاری از افشار جامعه مخالفت خود را در خط مقدم نشان داده اند.

تاون هال اضافه می کند یک سال پیش هزاران نفر در بیش از ۱۴۰ شهر ایران به خیابانها آمدند تا این رژیم را سرنگون کنند

به خاطر سیاست های فاجعه بار اقتصادی رژیم ، تورم بیش از حد ، بیکاری ، فساد سیاسی و سرکوب خواسته های سیاسی مردم در قلب این داستان قرار گرفت .

رژیم ایران هیچ طرحی برای این مشکلات درمان ناپذیر جز سرکوب مردم ندارد . تلاش های رژیم برای ایجاد ترس در میان مردم با دستگیری و کشتار برای مهار اعتراضات قطع اینترنت و فیلتر رسانه های اجتماعی هم شکست خورده است.

علی خامنه ای هیچ قصدی ندارد که این مشکلات را حل کند و هیچ راهی برای مهار ناآرامی ها هم ندارد . برخلاف نظر برخی در غرب ، رژیم او شکننده و در آستانه فروپاشی است .

عملکرد آشنای این حکومت دیکتاتوری و استبدادی در طول چهار دهه گذشته این بوده که هر گاه مورد تهدید قرار گرفته به مخالفان و معترضان قانونی اشاره کرده و به آنها برچسب تروریستی زده .بطور مشخص سران این رژیم مذهبی از خامنه ای گرفته تا بقیه آنها مجاهدین خلق ایران را بخاطر داشتن توان رهبری سازمانیافته ای که دارند مسؤل قیام می دانند

حسن روحانی رئیس جمهور رژیم هم در تماس با همتای فرانسوی اش امانوئل ماکرون درخواست می کند که علیه سازمان مجاهدین بعنوان کسانی که قیام کنونی در ایران را تحریک می کنند اقدام کند ولی ماکرون نمی پذیرد

منبع: تاون هال6دی

https://www.youtube.com/watch?v=f9KTU8WW6dI

 

https://townhall.com/columnists/brucemccolm/2018/12/27/us-congress-and-the-administration-need-to-act-n2538150
لطفا به اشتراک بگذارید: