نزارجاف :شرایط برای تغییر بنیادین درایران به بهترین شکل فراهم شده است-۲۰ دقیقه-۱۰ دی

  نزارجاف :شرایط برای تغییر بنیادین درایران به بهترین شکل فراهم شده است-۲۰ دقیقه-۱۰ دی


 

نزار جاف نویسنده سرشناس کرد عراقی که هم مسائل عراق و دخالت های رژیم ایران در کشورش و هم ماجراهایی که برای مجاهدین در این کشور پیش آمده را دنبال می کند مطلبی نوشته که در روزنامه السیاسه کویت منتشر شده به بخش هایی از این مطلب نگاه کنیم

گزارش

نزار جاف : شرایط برای تغییر بنیادین در ایران به بهترین شکل فراهم شده است

در 8 آوریل 2011 و اول سپتامبر 2013 دو مورد از خشونتبارترین و وحشیانه‌ترین حملاتی که نیروهای عراقی علیه کمپ اشرف مقر مخالفین ایرانی انجام دادند را دنبال میکردم

قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس آنرا یک دستاورد بزرگ قلمداد کرد که قابل مقایسه با هیچکدام از دستاوردهای رژیم علیه سازمان مجاهدین خلق نبوده است. در آن زمان در محافل سیاسی نسبت به سرنوشتی که در انتظار ساکنان اشرف بود بدبینی وجود داشت. من شخصا از طریق تلفن مستقیما با آنها در ارتباط بودم و آنها بر یک موضوع تاکید میکردند: نبرد ادامه دارد و ما پیروز هستیم.

 جنایتها علیه مجاهدین در مقابل چشمان جهانی انجام میشد که مست از سیاست استمالت و مماشات با رژیم ایران، امید داشت رژیم را به سر راه بیاورد. اما همزمان ساکنان اشرف علیرغم اینکه در میان خطرها و تهدیدها محاصره بودند طوری رفتار میکردند که گویی تمامی اهرم های قدرت را برای مقابله با این خطرها در اختیار دارند تا روزی که خبر انتقال جمعی آنها به آلبانی منتشر شد و این خبر همچون صاعقه بر عمامه‌های حاکم بر تهران فرود آمد و رویارویی بین آنها و رژیم به مرحله جدیدی وارد شد.

 آنها وارد اشرف ۳ شدند . ساکنان اشرف بیش از هر زمان دیگر به مردم ایران نزدیک تر شدند. پرواضح است که شکوه و شکایتهای رژیم نسبت به نقش و تاثیرگذاری اشرف 3 با کیلومترها فاصله از مردم ایران اثبات میکند که ساکنان اشرف 3 تماما در قلب ایران جای دارند.

در یک تحول فوق العاده سفیر رژیم ایران و یک دیپلومات دیگر رژیم از آلبانی اخراج شدند.

 تحول فوق بر (قطعیت ) این مرحله جدید که میتوان آنرا مرحله پایانی جنگ و رویارویی بین رژیم ایران و ساکنان اشرف 3 دانست صحه میگذارد.

 آری این مرحله با سایر مراحل تفاوت اساسی دارد زیرا همه شرایط و عوامل لازم و مناسب برای تغییر بنیادین در ایران به بهترین شکل مهیا شده و کمپ اشرف 3 به کوهی سربه فلک کشیده تبدیل شده که آخوندهای ایران نمیتوانند بر آن چیره شوند بلکه دقیقا عکس آن بوقوع خواهد پیوست.
لطفا به اشتراک بگذارید: