تجمع پرشور دانشجویان – ری‌توئیت – ۱۱دی۱۳۹۷

تجمع پرشور دانشجویان – ری‌توئیت – ۱۱دی۱۳۹۷

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک میدان انقلاب و دانشگاه تهران

تجمع پرشور دانشجویان، جلوی دانشگاه تهران و پیوستن مردم به اونها با شعار پشت به دشمن رو به میهن که نشون دهنده خواسته اصلی مردم ایران و سرنگونی حکومت آخوندهاست، با هشتگ #دانشگاه_تهران و #میدان_انقلاب توسط کاربران توئیتری حمایت شد که با هم بخشهایی از اون رو ببینیم.
در برابر دستگیری ها مقاومت کنیم.شعار "ولش کن ولش کن" خوب است ولی کافی نیست.در موقع دستگیری حتما به صورت گروهی مانع بشویم و به مردم این اطمینان را بدهیم که "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم" فقط یک شعار نیست و قطعا پشتیبان یکدیگر هستیم. باید به یکدیگر اعتماد کنیم.
سناریوهای حکومت لورفته و تکراریه؛ عمدی بوده! فلانی ترمزو برید! یکی دیگه از رو دانشجوها ردشد! من عذر میخوام ولی چرا اونیکی عذرنمیخواد! ما این حرفا حالیمون نیست ولی یه چیز حالیمونه: جای شما دیگه در حکومت نیست جای شما در سطل زباله است برید از کشور ما گورتونو گم کنید!
کل اینترنت محدوده‌ی #میدان_انقلاب را قطع کردند تا تجمع گسترش نیابد. چندین مورد اکانت‌هایی رو دیدم که خبر می‌دادند «من همین الان میدان انقلاب هستم، خبری نبود!» مزدور هستند! بدون هیچ دغدغه‌ای از تجمع حمایت کنید.
دستت رو بده ایرانی برانداز تا باهم *ما* بشیم،بیایم یکی شدن وبرای همدیگر خطر کردن رو بیاموزیم
این روزها سرنوشت ما در خیابانهای شهرهایمان رقم خواهد خورد...
آه، بگذارید این وطن بار دیگر وطن شود ــ سرزمینی که هنوز آن‌چه می‌بایست بشود نشده است و باید بشود! ــ سرزمینی که در آن هر انسانی آزاد باشد.
بیاد داشته باشیم تجمع سال قبل در مشهد هم محدود بود که بعد به سیل تبدیل شد.
«پشت به دشمن رو به میهن» یه شعار ضد حکومتی و براندازانه محسوب میشه چون شعار دهنده در پی اصلاح دشمنی که سرزمینش رو اشغال کرده نیست
ما بر آن شده‌ایم تا سر بر میله‌ها بکوبیم سرهای بیشماری خواهند شکست. اما روزی میله‌ها می‌شکنند!
این ملت عاصی حتی یک روز هم ج.ا را راحت نمی گذارند. از اهواز و اصفهان و کازرون و هفت تپه حالا رسیده ایم به #میدان_انقلاب شما فکر می کنید این حکومت زهوار در رفته از مخمصه ای که #براندازم ها برایش درست کرده اند جان سالم بدر خواهد برد؟ هرگز!
امروز تهران فردا تمام ایران "اتحاد رمز پیروزی است"

ادامه اعتراض دانشجویان علوم تحقیقات – ری‌توئیت – ۱۰دی۱۳۹۷

دانشجو و دانشگاه ایران بازو به بازو متحد
لطفا به اشتراک بگذارید: