ضرورت مقابله با رژیم ایران-۲۰ دقیقه

 ضرورت مقابله با رژیم ایران-۲۰ دقیقه-۱۱ دی


سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا سیاستهای دولت ترامپ در قبال رژیم ایران را مورد حمایت قرار داد. بخشهایی از مصاحبه وی با سی ان ان را می بینیم:

گزارش

زیرنویس: ضرورت مقابله با رژیم ایران

سی ان ان:‌ سناتور لیندزی گراهام با ماست سناتورجمهوریخواه از کارولینای جنوبی که رئیس آینده کمیته قضایی سنای آمریکا خواهد بود.....

تایم کد۰۵۱۵

سناتور اجاره بدهید در مورد سیاست خارجی صحبت کنیم و تصمیم پرزیدنت برای آنکه نیروهای آمریکایی را از سوریه و نیمی از نیروها را از افغانستان بیرون بکشد، جایی که شما همین اخیراً ازآن بازگشتید.

سناتور لیندزی گراهام: اول این که آنچه ما امروز با آن مقابله می کنیم چیزی است که در دوران اوباما روی داده بود او بود که از عراق در سال ۲۰۱۱ بیرون کشید.

سی ان ان :‌ولی او این کار را کرد زیرا با عراق توافقنامه نیروها را داشت به نام صوفا را داشت.

لیندزی گراهام : نخیر این کاملاً حرف مزخرفی است!! از صراحت لهجه ام عذر می خواهم ولی این یک دروغ محض است این کاملاً دروغ است. من آنجا بودم و با نخست وزیر عراق صحبت می کردم او گفت شما درمورد چه تعداد نیرو صحبت می کنید؟ اوباما می خواست تعداد را به صفر برساند و او به عدد صفر هم دست پیدا کرد

اوباما کارت های بدی را در اختیار ترامپ ( برای بازی) گذاشت ولی این اوست که باید بازی بهتری انجام دهد. نگه داشتن نیروها در عراق عالیست اکنون که من از افغانستان بازگشتم می توانم به شما بگویم که داعش در افغانستان در حال ظهور است اگر پاکستان به ما کمک کند می توانیم طالبان را به میز مذاکره بازگردانیم و به جنگ در افغانستان خاتمه دهیم تا که ترامپ بتواند روی ضد تروریسم و داعش و سوریه متمرکز شود.

 برای این کشور سه چیز مهم است اول این است که اطمینان پیدا کینم که داعش به سوریه باز نمی گردد برای همین است که نیاز داریم برخی از نیروهایمان را در آنجا نگه داریم تا داعش را شکست دهیم که هنوز در آن نقطه نیستیم.

من از پرزیدنت می خواهم که مطمئن شود ما نیرو در آنجا داشته باشیم تا که از ما حفاظت کنند،

اگر ما اکنون آنجا را ترک کنیم یک پل ازتهران تا بیروت تشکیل می شود که سلاح و تجهیزات ارسال خواهند کرد.

می از رئیس جمهور ترامپ می خواهم با ژنرالهایش بنشیند و نحوه انجام این کار را بررسی کند.

سرعت آنرا کاهش دهد و مطمئن شود که ما این کار را درست انجام می دهیم و مطمئن شود که داعش هرگز بازنگردد و سوریه را به رژیم ایران تحویل ندهد زیرا این یک کابوس خواهد بود
لطفا به اشتراک بگذارید: