روزهای ملتهب دی ماه – ری‌توئیت – ۱۲دی۱۳۹۷

روزهای ملتهب دی ماه – ری‌توئیت – ۱۲دی۱۳۹۷

نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک خیزش دی ۹۷

روزهای ملتهب دی ماه در حال گذره و گوشه ای از ایران نیست که هر روز برای اعتراض بلند نشه.
کاربران توئیتری با هشتگ #خیزش_دی97 از استمرار قیام و لزوم اتحاد بیشتر گفتن و توئیت کردن.
#سازماندهی_برای_براندازی ضروری، واجب و البته شدنی و عملی است. پشت این یا آن فرد یا سایت یا گروه یا کانال و...نمانیم. اگر اهلش هستید #خیزش_دی۹۷ را خودمان محقق خواهیم کرد. تجربه اش را داریم شجاعتش را داریم مسیرها را بلدیم #تهران را زیبا و گرم خواهیم کرد...
بچه ها مراقب اونایی که مثل آیت الله بی بی سی هی از "جو شدید امنیتی" میگن باشیم.
تایملاین تون رو با خبرهای دانشجویان و کارگران کامیون داران مزین کنید اجازه ندیم هر خبر حاشیه ای بولد بشه
تاکتیک تجمع در چندین نقطه نیروهای سرکوب را تقسیم میکند و انرژی میگیرد درحالیکه سرکوبگران میدان انقلاب را مسدود کردند تجمع بزرگی در جلوی شهرداری تهران شکل گرفت.
دانشجو و دانشگاه ایران بازو به بازو متحد. هر آن چیزی که تو گویی که آنی\ به بالاتر نگر بالای آنی» «کس نخارد پشت من... جز ناخن انگشت من»
ایران کشوری است که معلم دانشجو کارگر نویسنده در زندان هستند اما دزد ها آزادانه در آن میگردند
قسمتی از پیام زیبای سهیل عربی در سالگرد قیام: و چنین شد که خلق برخاست! دیگر زنجیر را بر فرزندانش نپسندید. همه برخاستند از مشهد و قم و سبزوار وکرمانشاه تا دلاوران دورود و ایذه و دزفول و اصفهان ایران، آتشی شد سوزنده دیکتاتور بر خویش لرزید...... شهر دیگر سکوت را نپسندید
چرا تجمعات را از جنوب تهران شروع نمیکنید؟ شوش، دانیال، شابدولعظیم، راه اهن،شهر ری، پیروزی و... !! همون چیزی که رژیم ازش وحشت داره !!
#برانداز نباید محاصره شود بلکه باید محاصره کننده باشد. زنجیرهای خود را به دور دستان متجاوزان به وطن حلقه کنید. این زنجیر اسارت را باز می‌کنیم و با آن شما را برای همیشه می‌بندیم.
ایران در اعتراض قیام ایران در چند قدمی آزادی ما زن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم
بعداز شعار ولش کن ولش کن و شعار بیشرف بیشرف باید شعار بگیرش بگیرش و بزنش بزنش رو همگانی کرد. همه اش که نباید کتک بخوریم ٬شهامت زدن رو هم باید بدست آورد.
یادی از شهدای قیام سراسری مردم ایران در سال ۹۶ : یک سال از قیام #دیماه ۹۶ یکسال پرتپش وهمراه باقیام های پی درپی میگذرد ونشان از این دارد که تاسرنگونی کفتاران عمامه بسر وآخوندهای پلید همواره استمراردارد وتا انتقام خون آنها لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
قبل از قیام دی پارسال،کمتر کسی باور داشت 142 شهر بلند بشه، این بغضی بود که ترکید، مردم فهمیدن در نخواستن این آخوندا تنها نیستن، کل ایران باهاشونه
الان هم همینطوره روزی نیست که گوشه ای از ایران آروم باشه.
و اینه که آخوند رو ترسونده، شاید بهتر از ما میدونه که کارش تمومه

تجمع پرشور دانشجویان – ری‌توئیت – ۱۱دی۱۳۹۷

تجمع اعتراضی بازنشستگان کشوری در مقابل مجلس ارتجاع+فیلم
لطفا به اشتراک بگذارید: