طنز موشکاف - ۱۲ ۱۰ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۱۲ ۱۰ ۱۳۹۷


موشکاف:‌ سلام! این روزا تیک تاک ساعت واسه عظما یه کابوسه. هاهاهاها. آخه میدونه هر چی جلوتر می‌ریم کار نظام ولایت سخت تر میشه. از وقتی ترسشو از سال ۹۸ بیرون ریخته، تمام سردمدارای نظام از بالا تا پایین کابوس سرنگونی می‌بینن. هاهاهاها. اینا اینطورین حسابشو بکن پاسدارا بسیجیا تو چه وضعیتین. هاهاهاها. ریزش! مثل برگای پاییزی. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم – 10 دی


 

«امروز دشمن هم ابزارهای متعدد و گوناگون و بیشتری دارد و هم در وسعت بیشتری عمل می‌کند و هم هزینه‌های کلان‌تری را به میدان آورده به دلیل این که طی آزمایشات متعدد دیده که با آن ابزار نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از پا دربیاره، حالا کارهای جدید می‌کند. حالا در وسعت بسیار گسترده‌تری و امروز هم ما نیاز داریم به این که هم دشمن را بشناسیم، فتنه را بشناسیم و بدانیم که کی وارد عمل شد، بزنگاهها را تشخیص

موشکاف:  هاهاهاها. بعله که باید بزنگاه‌ها رو بشناسن، چون روز روزش که برسه وقت زیادی ندارن. سونامی قیام چنان سرعتی داره که فرصت در رفتن هم بهشون نمیده. هاهاهاها. یارو لاریجانی چیزای بیشتر هم گفته. مثلا اینکه قیام ۸۸ قابل تکراره. بعد هم روی کارگرا و دانشجوها انگشت گذاشته که خواسته های به حقی دارن. هاهاهاها. ای بنازم به اعتراضات کارگرا و دانشجوها. هاهاهاها.

‌ تلویزیون رژیم – ۸ دی


یکی از بحثهای جدی دشمن بحث این هست که عدم رضایتمندی در مردم بوجود بیاره .

 دشمنی های دشمن ادامه داره آشکار و پنهان ما باید مراقب باشیم، مردم ما باید هوشیار باشند که خوشبختانه هستند مردم ما باید آگاهی شون بالا بره مسئولین ما باید متوجه باشند که در هر موقعی دشمن از این فرصت ضربه زدن استفاده خواهد کرد.

طبیعتا در روزهای آینده در سالهای آینده در سال آینده مشخصا که ما سال انتخابات را داریم قطعا دشمن میخواهد یک ضربه دیگری بزند این تهدید تهدید جدی است ما باید هوشیار باشیم ما باید برنامه هایی را داشته باشیم که بتوانیم تهدیدات دشمن را ناکام بگذاریم.

موشکاف: هاهاهاها. ب ب بعله. در روزهای آینده باید خیلی هوشیار باشن، چون بر و بچه های قیام و کانونای شورشی میخوان دنیاشونو تبدیل به آخرت یزید بکنن. هاهاهاها. درست فهمیده. تهدید خیلی جدیه. جدی تر از جدیه. هاهاهاها. بیخود نبود حسنک، نوة دجالو میگم؛ گفته فکر نکنین ما رفتنی نیستیما! هاهاها. رفتنین چه جور. بچه های قیام جاروشون میکنن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: