ماکرون در سخنرانی سال نو پیام قانون و نظم ارائه کرد-۲۰دقیقه-۱۲دی

 ماکرون در سخنرانی سال نو پیام قانون و نظم ارائه کرد-۲۰دقیقه-۱۲دی


 

امانوئل ماکرون در سخنرانی شب عید سال نو میلادی مردم فرانسه را به اتحاد فراخواند. او وعده اصلاحات و تسهیلات بیشتر را داد:

گزارش

فراخوان امانوئل ماکرون به اتحاد

امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی از کاخ الیزه در حالی که معترضان جنبش جلیقه زرد ها در پاریس و چندین شهر دیگر فرانسه تجمع کرده بودند، گفت:" بیایید دست از تضعیف خودمان برداریم و این باور را که فرانسه کشوری است که در آن همبستگی وجود ندارد و ما می توانیم همواره بیشتر خرج کنیم را کنار بگذاریم...ما می توانیم بهترعمل کنیم و باید بهتر عمل کنیم."

امانوئل ماکرون در سخنانش تأکید کرد که دولت فرانسه در زمینه بهبود زندگی شهروندانش می‌تواند بهتر عمل کند و این کار را هم می‌کند. او از مردم فرانسه خواست تا این واقعیت را بپذیرند که افزایش بودجه دولتی نمی تواند، پاسخی به مشکلات آنها باشد.

امانوئل ماکرون بدون نام بردن از جنبش جلیقه زردها وجود "خشم" در جامعه فرانسه را تأیید کرد و گفت که دلیل وجودی این خشم "بی عدالتی ها"، "جهانی شدن گاه غیر قابل درک و فهم"، "نظام اداری پیچیده" و برخی تغییرات دیگر است. او در سخنان خود همچنین وعده داد که "سرمایه داری لیبرال افراطی" به پایان خود نزدیک می شود.

امانوئل ماکرون در سخنرانی خود تلاش کرد سال نو را با لحنی خوش بینانه آغاز کند.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین تلاش کرد که بر مزایای زندگی در فرانسه و موهبت هایی که مردم این کشور از آن برخوردارند، تأکید کند. او گفت:‌ "ما در یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان که بهترین زیر ساخت‌ها در جهان را دارد، زندگی می‌کنیم؛ پول چندانی و تقریبا هیچ چیز برای تحصیل فرزاندنمان نمی‌پردازیم و بهترین دکترها با تقریبا پایین‌ترین هزینه‌ها در میان کشورهای پیشرفته، ما را درمان می‌کنند".

امانوئل ماکرون متعهد شد که اجرای برنامه های اصلاحات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود را ادامه دهد. او از جمله اولویت‌هایش برای سال ۲۰۱۹ کوچک کردن بخش دولتی، کاهش بیکاری و اصلاح نظام بازنشستگی است
لطفا به اشتراک بگذارید: