رواج دردناک کلیه فروشی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۶۹

رواج دردناک کلیه فروشی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۶۹ -۱۳دی۱۳۹۷

با سلام و درود خدمت شما ببنندگان عزیز برنامه مجله اجتماعی واقتصادی . با شماره دیگری از مجله در خدمت شما هستیم تا آخرین گزارشات ورویدادهای اجتماعی واقتصادی میهنمون رو به شما ارائه بدیم. امروز نخست اخباررو می شنوید .گزارش اول اختصاص داره به« وضعیت مدارس در نظام آخوندی « در برنامه بعدی گزارشی داریم ازدست فروشان میهنمون که این روزها با مشکلات جدی مواجه هستند وپایان بخش برنامه مون اختصاص داره به کلیه فروشی که آن روی سکه غارتگریهای نجومی آخوندهاست . با ماهمراه باشید .

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


تورم تولیدکننده 30 درصد شد


بانک مرکزی رژیم: شاخص بهای تولیدکننده در ایران در 12 ماهه منتهی به آذرماه سال جاری نسبت به 12 ماهه منتهی به آذرماه 1396 به ‌میزان 30.6 درصد افزایش یافته است.

گوجه و پیاز در صدر گرانی‌ و افزایش ماهانه قیمت انواع گوشت


خبرگزاری حکومتی فارس: علاوه بر رب گوجه فرنگی که رکورد دار گرانی‌ها در ماه‌های اخیر بود، این بار قرعه به نام خود گوجه فرنگی افتاد و پس از آن پیاز میدان دار گرانی است. گوشت مرغ و قرمز نیز هر ماه بدون سر و صدا افزایش می‌یابد و خبری از اصلاح قیمت‌ها نیست. بر اساس این گزارش قیمت گوجه فرنگی با 49درصد افزایش از ۳۴۹۰تومان در آذر سال قبل به ۵۲۰۰ تومان در سال جدید رسیده و قیمت رب گوجه از هر کیلو ۵۴۵۰ تومان به ۱۹هزار تومان در هرکیلو 248درصد افزایش یافته گوشت مرغ از هر کیلو ۷ هزار تومان به ۱۴هزار تومان و گوشت گوسفند از هر کیلو ۴۰ هزار تومان به کیلویی ۶۳هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

ارزش یارانه نقدی یک سوم کاهش یافته است


نماینده فلاورجان در مجلس ارتجاع: زمانی که یارانه نقدی برای اولین بار پرداخت شد ارزش پول ملی ما حداقل ٣ برابر زمان فعلی بوده است، در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵٠٠ تومان یارانه نقدی کمتر از ١۵ هزار تومان ارزش دارد.

رشد ۲۵ درصدی بدهی دولت آخوند روحانی به بانکها


رسانه حکومتی تابناک: جدیدترین آمار ارائه شده توسط بانک مرکزی نشان می دهد بدهی دولت به بانک ها به 2239.7 هزار میلیارد ریال رسیده است که این میزان در مقایسه با مهر 96، رشدی 25.1 درصدی را تجربه نموده است.

۱۰۰ هزار پرستار با وجود فشار کاری بالا سهمی از بودجه ۹۸ ندارند


خبرگزاری حکومتی ایلنا: در ایران به ازای هر ۱۰۰ تخت بیمارستانی، ۱۰۰ پرستار وجود دارد که عملاً ضریب نزدیک به ۱/۱ را نشان می‌دهد در دنیا به ازای هر ۱۰۰ تخت حدود ۱۱۰۰ پرستار استخدام می‌کنند که نشانگر ضریب حدود ۱۰ است. این ارقام نشان‌دهنده فشار کاری بالا بر پرستاران است. سهم پرستاران از بودجه ۳۶ هزار میلیاردی وزارت بهداشت و درمان بسیار ناچیز است. در نظام سلامت تبعیض فاحش بین بخشهای مختلف سبب می‌شود تا ۱۰۰ هزار پرستار بخش دولتی سهم چندانی از بودجه تخصیص داده شده به وزارت بهداشت نداشته باشند.

خصوصی سازی بهانه‌ای برای غارت و انهدام واحدهای صنعتی توسط کارگزاران حکومت


کارشناس اقتصادی رژیم: یک معضل در زمینه خصوصی‌سازی این است که واحدهای صنعتی را از دولت می‌گیرند و زمین آن را می‌فروشند. تسهیلات یارانه‌ای، ارز دولتی و مواد اولیه با نرخ دولتی می‌گیرند و آن را می‌فروشند. این افراد اصلا به فکر کارگران و توسعه اشتغال در کشور نیستند. نهایتاً واحدهای صنعتی را منحل می‌کنند.

مجلس ارتجاع در خدمت غارت هرچه بیشتر کارگران و زحمتکشان تحت عنوان مزد توافقی


کارشناس امور کارگری رژیم از اصفهان در مورد تلاش مجلس ارتجاع برای حذف دستمزد پایه و جایگزین کردن آن با طرح بهره‌کشانه تر دستمزد توافقی گفت: یک موسسه به ظاهر خیریه که خود را مولد اشتغال می‌نامد، با برده‌کشی و استثمارکارگران در حال تبلیغ و اشاعه فرهنگ زشت برده‌داری است و می‌خواهد به اعمال غیرقانونی خود از طریق نمایندگان مجلس وجهه رسمی ببخشد. از این رو در حال لابی‌گری با یکی از نمایندگان استان اصفهان است.

گزارش اول « مدارس پیشرفته کشوردر نظام آخوندی »


«ما گلهای خندانیم ، فرزندان ایرانیم »
همه ایرانی ها این شعررو بلدن. شعری که وصف حال شورونشاط کودکانی است که وقتی پا به مدرسه میگذارن به اونها شعرو ادب یاد میدن ، اما مگر از این شورونشاط کودکی در مدارس فرسوده رژیم ولایت فقیه چیزی باقی مونده ،که بخوان معلما به دانش آموزان یاد بدن،‌ واصلا مگر برای این کودکان آینده ای متصوره؟،‌ که بخواهند بشنوند ویاد بگیرن ، بله همه اینها دردهاییکه گریبانگیر مردم ایران عزیزمونه . همکارانم گزارشی ازوضعیت اسفبار مدارس تهیه کردن که توجهتون رو به اون جلب می کنم.

گزارش دوم « دست فروشان قشر محروم جامعه »


درحاشیه خیابون یا لابلای ماشینها ویا در مترو ...خلاصه هرکجا که بشه چیزی رو فروخت مردم محرومی رو می بینی که دارن دست فروشی میکنن تا لقمه نونی در بیارن . بله صحبت از خیل بی شماری از مردمی است که در ایران آخوند زده به حاشیه جامعه پرت شدن وبدون هیچ آینده ای وچشم اندازی روزگار میگذرونن . به شهر میریم تا باهم گزارشی رو در این زمینه ببینیم

گزارش سوم « رواج دردناک کلیه فروشی آنروی سکه غارتگریهای نجومی »


«اگهی فروش سلامت زندگی «! بله تعحب نکنید،‌ این اگهی حتما به چشمتون خورده واون ها رو بارها خوندید ورد شدید. این اگهی توسط عده ای ازمردم فقر زده ومحروم بر دیوار شهرها نصب میشه تا از طریق پول اون مرهمی برزخم های عمیق زندگی فقیرانه شون بگذارن . بله این آگهی همون فروش کلیه وسایر اعضای بدنه که دیدید. که دست آورد چهل ساله حکومت ولایت فقیه ،که ازطریق اون پولهای گزافی هم به جیب میزنه . گزارشی ازاین فاجعه انسانی تهیه کردیم که توجهتون رو به اون جلب میکنم.

پنجمین روند نبرد کامیونداران – مجله اجتماعی، اقتصادی

رو نوشتی دیگر از تابلوی ننگین رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: