پیام مریم رجوی به مناسبت سال نو میلادی-۲۰دقیقه

  پیام مریم رجوی به مناسبت سال نو میلادی-۲۰دقیقه-۱۵دی


 

عید میلاد مسیح علیه السلام در اغلب کشورهای جهان برگزار شد و مسیحیان به پیشواز سال نو میلادی رفتند . رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران به این مناسبت پیامی داد که در اغلب رسانه های عربی منعکس شده است. یکی از این رسانه ها روزنامه الکون اردن است

گزارش

پیام مریم رجوی به مناسبت سال نو میلادی

روزنامه الکون اردن می نویسد: مریم رجوی در پیام خود خطاب به مسیحیان ایران و جهان گفت:‌

میلاد عیسی‌بن مریم، پیامبر بزرگ یگانگی را تبریک می‌گویم و در برابر مریم عذرا(ع) الگوی جاودان پاکی و رهایی سر تعظیم فرود می‌آورم.

روز به‌دنیا آمدن حضرت مسیح، عید فرخنده بشریت در زنجیر و تشنه رهایی و برادری است.

او پیامبر هم‌دردی و دوستی است. می‌گفت:‌ ”هرگاه که به‌یاری کوچک‌ترین برادرم برخاستید، انگار به‌من کمک کرده‌اید.“

مسیح راه و رسمی را نشان ‌داد که در آن انسان با پرداخت‌گری و فدا کردن خود به‌ خاطر دیگران ممتاز می‌شود. می‌گفت: همدیگر را دوست داشته باشید همان طور که من، شما را دوست دارم.

امروز هیولای سرکوب و چپاول و کینه و سنگدلی که رژیم ولایت فقیه نام دارد، در ستیز و دشمنی با پیام‌های رهایی‌بخش مسیح و محمد و تمام پیامبران خداست.

الکون اردن در ادامه نوشت:

مریم رجوی در ادامه پیام خود افزود:

سالی که به‌ پایانش رسیده‌ایم، سال محاصره رژیم ولایت فقیه توسط قیام‌ها و جنبش اعتراضی بی‌وقفه مردم ایران بود. سال وخیم شدن بی‌سابقه معضلات ناگشودنی رژیم و سال اعتلای مقاومت سازمان یافته و پایدار ما در برابر استبداد زیر پرده دین بود.

سالی که آغاز می‌شود، سال ۲۰۱۹، سال پیشروی مقاومت و قیام به سوی آزادی و پیروزی است.

مردم جهان را فرامی‌خوانم به‌حمایت از مقاومت و قیام ملت ایران برای برانداختن استبداد و تبعیض مذهبی و رژیمی که بانکدار تروریسم و دشمن صلح و آزادی در منطقه و جهان است.
لطفا به اشتراک بگذارید: