گزارش خبری:دوروی سکه‌ی وحشت ازسال ۹۸-۱۷دی

گزارش خبری:دوروی سکه‌ی وحشت ازسال ۹۸-۱۷دی


وحشت از آینده و مشخصاً وحشت از سال98 به کابوس خواب و بیداری نظام و همة سردمداران و مهره‌های آن تبدیل شده و هشدار به نیروهای ولایت و تهدید مردم برای خودداری از پیوستن به دشمن یکی از محورهای عمدة دستگاه تبلیغاتی رژیم شده است. ابتدا توجهتون رو به گزارشی در این باره جلب می‌کنم:

 

«امروز دشمن هم ابزارهای متعدد و گوناگون و بیشتری دارد و هم در وسعت بیشتری عمل می‌کند و هم هزینه‌های کلان‌تری را به میدان آورده به دلیل این که طی آزمایشات متعدد دیده که با آن ابزار نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از پا دربیاره، حالا کارهای جدید می‌کند. حالا در وسعت بسیار گسترده‌تری و امروز هم ما نیاز داریم به این که هم دشمن را بشناسیم، فتنه را بشناسیم و بدانیم که کی وارد عمل شد، بزنگاهها را تشخیص بدیم و چشم فتنه را در موقع خودش دربیاریم. این نقطة مهم و عبرت جریان88 و جریان حماسة نهم دیماه است

 

رئیس قوة قضاییة خامنه‌ای در همین سخنرانی حرفهای وحشت‌آلود بیشتری هم زده که در سایر رسانه‌های حکومتی منعکس شده است؛ از جمله گفته است: «فتنه ۸۸ قابل تکرار است زیرا... عده ای فریب می خورند یا تعمدا با دشمن همراهی می کنند و به این ترتیب ظرفیت تکرار چنین حوادثی همچنان وجود دارد.

آملی لاریجانی با ابراز وحشت از گرایش روزافزون جوانان و اقشار مختلف مردم به مجاهدین و مقاومت سازمان‌یافته افزود:

«متاسفانه امروز هم برخی در داخل... دشمن را به تحقق رویاهایش امیدوار می سازند...

اقشار مختلف مردم از جمله کارگران، دانشجویان و غیره مطالبات بر حقی دارند... اما باید هوشیار باشند که خدای ناکرده غافلانه نردبان دشمن نشوند و دشمن حس نکند که با استفاده از بستر مطالبات آنان می تواند به ساحت نظام ورود کند».

 

ابراز وحشت از چشم‌انداز تیرة نظام و مشخصاً از سال98 بردستگاه تبلیغاتی رژیم سایه افکنده است. دو سه شب پیش تلویزیون رژیم آخوند مصلحی وزیر سابق اطلاعات و کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع را به صحنه آورد تا از زبان آنها به نیروهای رژیم هشدار بدهد.

مجری: شما عنوان فرمودید که امریکایی ها برای فتنه در سال 97 و یا سال 98 برنامه دارند و اشاره داشتید محور فتنه سال 88 بحث تقلب در انتخابات بود مهمترین بحثی که الان می فرمائید که در فتنه حالا احتمالی پیش رو مد نظر دارند چیه آقای مصلحی؟
مصلحی :

در فتنه پیش رو دقیقا دشمن آن چه من بر اساس مطالعاتی که داشتم و اطلاعاتی که دارم طراحی دشمن دقیقا این است که بتواند تجربیاتش را چون ببینید سی آی ای و ام آی سیکس و موساد این سه ضلع قابل توجه طراحی دارند که از تجربیات گذشته شون استفاده کنند برای برنامه های جدیدشون ...

 

در فتنه جدید نکته قابل توجه این هستش که طراحی کردند یکی از طراحی های ویژه و قابل توجه شون این است که اشتباه محاسباتی در بین نخبگان مسئولین و مردم بوجود بیاورند این بسیار قابل توجه هست من بر اساس یک کار مطالعاتی که کردمحالا اینجا وقتش نیست که من بهش بپردازم

آنچه هم در اظهارات آخوند مصلحی و هم در اظهارات کدخدایی که در ادامه می‌آید موج می‌زند، وحشت از دشمن و گرایش مردم ناراضی به دشمن است. دشمنی که از ذکر نامش وحشت دارند.

:


یکی از بحثهای جدی دشمن بحث این هست که عدم رضایتمندی در مردم بوجود بیاره .


دشمنی های دشمن ادامه داره آشکار و پنهان ما باید مراقب باشیم، مردم ما باید هوشیار باشند که خوشبختانه هستند مردم ما باید آگاهی شون بالا بره مسئولین ما باید متوجه باشند که در هر موقعی دشمن از این فرصت ضربه زدن استفاده خواهد کرد.

کدخدایی: طبیعتا در روزهای آینده در سالهای آینده در سال آینده مشخصا که ما سال انتخابات را داریم قطعا دشمن میخواهد یک ضربه دیگری بزند این تهدید تهدید جدی است ما باید هوشیار باشیم ما باید برنامه هایی را داشته باشیم که بتوانیم تهدیدات دشمن را ناکام بگذاریم.

از تمام تریبونهای نظام فریاد وحشت از آینده به گوش می‌رسد، از جمله امروز در جلسة علنی مجلس ارتجاع، پزشکیان نسبت به سگ دعواهای درون نظام و غفلت از دشمن به همکاران خود هشدار داد:

«آبروی نماینده، مدیر و مسؤول در صدا و سیمای جمهوری اسلامی و از پشت تریبون‌ها به اسم اسلام ریخته می‌شود و اسم مسلمان هم بر خود می‌گذاریم. به اسم شفافیت و تبیین شفافیت آبرو می‌ریزیم در حالی که آبروی یک انسان از حرمت کعبه بالاتر است.

از پشت تریبون‌ها از کسانی که برادران‌مان هستند، بدگویی می‌کنیم. چه کسی گفته من یا شما بهتر از دیگرانیم؟ مسلمانان با هم برادرند،
اگر در حق هم برادری نکنیم، خدا عذاب نازل می‌کند. بروید توبه کنید شاید خدا به همه رحم کند. در اوضاع و احوالی که آمریکا با تمام قدرتش در مقابل ما ایستاده، ما همدیگر را تخریب می‌کنیم، برای همدیگر پرونده‌سازی می‌کنیم، از بالا تا پایین آبروریزی می‌کنیم، صدا و سیما یک روحانی را دعوت می‌کند و می‌گوید «از مجلس شرم می‌کنم» و همه نمایندگان را زیر سوال می‌برد. آیا دین، مذهب و قرآن چنین اجازه و دستوری به این آقایان می‌دهد؟»

و یکی از اعضای شورای شهر تهران به نام آذر منصوری نسبت به آتش زیر خاکستر نهفته در جامعه هشدار می‌دهد وبا بیان این که دلایل شکل گیری قیام دی ماه متعدد است می‌گوید: « اقتصاد کشور غیرمولد، ضد توسعه و بشدت رانتی است... این وضعیت آتش زیرخاکستر است و هر لحظه ممکن است اعتراضات دی ماه سال گذشته تکرار شود».

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: