رواج خودکشی بین زلزله‌زدگان کرمانشاه - اجتماعی، اقتصادی

رواج خودکشی بین زلزله‌زدگان کرمانشاه - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۷۱ -۱۸دی۱۳۹۷

بینندگان عزیز، هموطنان گرامی ، سلام خودم و همه دست اندرکاران مجله اجتماعی اقتصادی رو تقدیم حضورتون می‌کنم،‌‌‌‌ مجددا در خدمتتون هستیم، تا با هم نگاهی به صفحات این شماره از مجله اجتماعی اقتصادی داشته دربرنامه امروز مجله میخوایم به یک فاجعه جانگداز بله جانگداز هرچه اسمش رو بذاریم کم گفتیم کمه .

یک سال از نابودی هست و نیست مردم کرمانشاه در اثر چپاول و غارت ایلغار خامنه ای در جریان زلزله میگذرد ببیند هموطنانمان را به کجا رسانده اند که خودکشی را بالاجبار بر فشار و فقر و فلاکت ترجیح میدهند بله خودکشی در بین زلزله زدگان کرمانشاه آنهم بعد از یکسال ،چرا و چرا در ادامه گزارشات دیگری هم داریم که به آن خواهیم پرداخت

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


بودجه نهادهای دجالگری و دروغسازی ۱۳ برابر بودجه محیط زیست در سال 98


در لایحه بودجه ۱۳۹۸ ایران، سهم نهادهای دجالگری مذهبی و تبلیغاتی حکومتی و تلویزیون رژیم در مجموع به بیش از پنج تریلیون و ۳۰۰ میلیارد تومان (۵۳۰۰ میلیون تومان) می‌رسد که حدود ۱۳ برابر بودجه "امور محیط زیست" است.
کل بودجه امور محیط زیست ایران که شامل مقابله با آلودگی‌هوا هم می‌شود ۴۰۳ میلیارد تومان است.

تورم یک‌ساله صنعت ۸۷.۷درصد و تورم تولید ۳۴.۴ درصد شد


آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن است که شاخص بهای تولیدکننده در ایران طی هشت ماه اول سال جاری به‌میزان ۳۴.۴درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت. شاخص بهای گروه اقلام صنعتی، در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته برابر 87.7 درصد افزایش داشت.

بودجه سال ۹۸ و بحرانهای لاعلاج حاکمیت آخوندی


روزنامه حکومتی جهان صنعت: بودجه‌ای که برای سال 98 تنظیم شده دیگر از رشد اقتصادی و تورم تک‌رقمی خبری نخواهد بود و مردم باید همچنان ناظر و شاهد رکود، بیکاری، گرانی، بی‌پولی، رشد نقدینگی، افزایش فاصله طبقاتی و.‌.‌. ده‌ها مورد دیگر باشند. روندی که دولت در پیش گرفته قطعا کشور را با بحران مواجه و اقتصاد را نابسامان‌تر و سایه تورم سنگین را بر سر مردم بیشتر از گذشته حاکم خواهد کرد.

سیاستهای غارتگرانه عامل اصلی فقر و تبعیض افسار گسیخته


کارشناس اقتصادی رژیم: از سال ۱۳۹۲ تا امروز سالانه ۶۰۰ هزار نفر به جمعیت فقرای شهری ما افزوده شده است. ما شاهد هستیم از طریق سیاست‌های پولی و مالی ناسنجیده به نابرابری‌های ناموجه بین مناطق بیش از هر عامل دیگری افزوده می‌شود. ما به سمتی حر کت می‌کنیم که در اقتصاد سیاسی به آن شهر بی‌کلانتر گفته می‌شود یعنی شهری که در آن قانون بر حسب زور و نفوذ گروه‌ها تعیین می‌شود.

بیکاریهای گسترده ناشی از واگذاریهای غارتگرانه به کارگزاران و نهادهای حکومتی


یک کارشناس اقتصادی رژیم محمد مالجو به غارت بی مرز امکانات عمومی تحت عنوان خصوصی سازی اعتراف کرد و گفت: شبه دولتی‌ها بیشترین خصوصی‌سازی‌ها را در دهه 70 تا سال 90 از آن خودشان کردند. آنها 4 رکن اصلی دارند. نهادهای نظامی و انتظامی، بنیادهای خیریه مذهبی، فرهنگی و علمی، سازمان‌ها و صندوق‌های بازنشستگی و رفاه و نهادهای حکومتی و انقلابی. این کارگزار رژیم همچنین اعتراف کرد ، شرکت‌هایی که دست‌کم سه سال از واگذاری‌شان به بخش غیردولتی گذشته، نیروهای کارشان را حدود 10 درصد کاهش داده اند.

بر اثر سیاستهای غارتگرانه‌ی آخوندها ۵۰درصد به فقیران متقاضی کمکهای خیریه‌ای افزوده شده است


یک کارشناس رژیم: ما الان خانوار‌هایی داریم که شاید چندین ماه است گوشت نخورده اند و فرزندانی که در این خانوار‌ها رشد پیدا می‌کنند قطعا از مشکلات تغذیه‌ای رنج می‌برند. وقتی این دانش‌آموزان دسترسی کافی به مواد مغذی نداشته باشند توانایی‌های فیزیکی و ذهنی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. این وضعیت موجب شده که تعداد خانوار‌هایی که تحت پوشش موسسات خیریه یا نهاد‌های حمایتی قرار می‌گیرند، ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

پیشروی کویر یزد به سمت اصفهان و تهران


رئیس باصطلاح شورای شهر یزد: روستاهای استان یزد به عنوان هسته مقاومت کویر هستند، آب شرب مردم یزد از کیفیت پایینی برخوردار بوده و دارای رنگ و بوی نامطبوعی است؛ با ادامه این روند روستاهای این استان خالی از سکنه می‌شود و کویر به سمت اصفهان و تهران پیشروی خواهد رفت.

تقریباً تمامی کشور دچار تنش آبی هستند


کارشناس حوزه آب و محیط زیست: استان تهران و بخش‌هایی از استان اصفهان که با تراکم جمعیت بیشتر رو به رو هستند، سرانه آبی کمتری دارند. تقریباً تمامی کشور به غیر از بخش‌هایی از شمال غرب کشور دچار تنش آبی هستند.

گزارش اول « خودکشی در بین زلزله زدگان کرمانشاه چرا؟ »


بعد از یک سال از وقوع زلزله در کرمانشاه در بسیاری از روستاهای زلزله‌زده ،‌ نه آجری بر آجری گذاشته شد ،‌ و نه مرهمی بر زخم زلزله‌زدگان. اما با تاسف ، پدیده شومی به اسم خودکشی وبیماریهای روانی در این منطقه زلزله زده شیوع پیدا کرده که ناشی از غارتگری وفشارهای کارگزاران آخوندیست امروز به سراغ مردم مصیبت زده کرمانشاه می ریم تا ببینیم «خودکشی در بین زلزله زدگان کرمانشاه چرا «؟‌

...........................................
گزارش دوم « پیامدمدیریت غارتگرانه آب در کشور »


ایران زمین درعطش بی آبی می سوزد آنهم در سرزمینی که بروی دریایی از منابع طبیعی و کناره چندهزار کیلومتر ساحل آ بی قرار دارد . بله،‌ حاصل سیاست آبخیزداری رژیم، اگر به شود به آن نام «سیاست» و «آبخیزداری» داد، برای مردم ایران علاوه بر انهدام کشاورزی سنتی، خشکی رودخانه‌ها، افزایش ریزگردها و بیابان زایی، همراه با انواع سرطان و بیماریهای تنفسی و قلبی بوده است و بس. گزارشی ازپیامدهای غارتگرانه آب در کشور تهیه کردیم که توجهتون رو به اون جلب می کنم .

...................................
گزارش سوم « واردات گوشت و ضربات به دامداران اصفهان »


صنعت دامداری ، از جمله صنایعی است که از دستبرد وغارتگری با ند مافیایی این رژیم تبهکار در امان نمونده وروز به روز با سیاست گذاریهای چپاولگرانه کارگزارانش ،‌ دامداران این مرزوبوم روبه به خاک سیاه نشونده . گزارشی از ضربات جبران ناپذیر به دامداران اصفهان تهیه کردیم که توجهتون رو به اون جلب می کنم .

مدارس بلوچستان در آتش فقر – مجله اجتماعی، اقتصادی

زلزله ۵.۹ریشتری گیلانغرب در کرمانشاه را لرزاند
لطفا به اشتراک بگذارید: