واکنش رسانه‌های حکومتی به تحریم معاونت وزارت اطلاعات و تحریمهای اتحادیه اروپا

واکنش رسانه‌های حکومتی به تحریم معاونت وزارت اطلاعات و تحریمهای اتحادیه اروپا


لیست گذاری و تحریم معاونت امنیت و اطلاعات وزارات منفور

وحشت و استیصال رژیم آخوندی

رسانه های حکومتی:

 

«در جلسه دیپلمات‌های اروپایی در وزارت خارجه ایران چه گذشت؟»

 

به گزارش رسانه‌های حکومتی پس از اعلام تحریمهای اتحادیه اروپا، وقتی سفرای شش کشور اروپایی در این رابطه در محل وزارت خارجه رژیم حاضر شدند، موضوع آنقدر برای رژیم غیر قابل تحمل بوده که جلسه ظرف کمتر از 10 دقیقه به اتمام رسیده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران دراین باره نوشت : روز سه‌شنبه شش نفر از دیپلمات‌های اروپایی مستقر در تهران با حضور در محل وزارت امور خارجه در تلاش بودند که مواضع این اتحادیه را در پی اعمال این تحریم‌ها توجیه کنند که با واکنش تند مقام مسئول در وزارت خارجه مواجه شدند و با توجه به اظهارات غیرقابل پذیرش و توجیه آنها، در نهایت این ملاقات کمتر از 10 دقیقه به طول نینجامید.

 

تصریحات کشورهای اروپایی به اینکه توطئه دیکتاتوری تروریستی آخوندها علیه گردهمایی مجاهدین خلق ایران موجب لیست گذاری وزارت منفور شده و عواقبی پرهزینه برای رژیم خواهد داشت نیز از آستانه تحمل خلافت آخوندی فراتر رفته و دراین رابطه خبرگزاری قضائیه رژیم با درج یک تهدید توخالی از سوی امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس رژیم نوشت: اکنون اروپای مامن (مجاهدین ) باید پیامی معقول، حکیمانه، اما «شوک آور» دریافت کند.غربی‌ها باید با «شوکی» مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یکطرفه برجام کنونی نخواهیم ماند.

 

هم چنین خبرگزاری رسمی رژیم به نقل از یک مقام آگاه دیپلماتیک نوشت: با توجه به حمایت کشورهای اروپایی از گروه‌های شناخته شده تروریستی، جمهوری اسلامی در حال تجدیدنظر در همکاری اطلاعاتی و امنیتی خود با این کشورهاست و به زودی تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

 

یک خبرگزاری حکومتی دیگر نیز تحت تحت عنوان در جلسه دیپلمات‌های اروپایی در وزارت خارجه ایران چه گذشت؟ نوشت : استف بلاک وزیر امور خارجه هلند روز سه‌شنبه عنوان کرد که بعد از تصمیم اروپا برای تحریم ایران، دیپلمات‌های هلند، انگلیس، فرانسه، آلمان، و بلژیک در تهران با مقام‌های ایران دیدار کردند تا نگرانی‌هایشان را ابراز کنند.

اعمال این تحریم‌ها از سوی اتحادیه اروپا در حالی صورت می‌گیرد که بعد از خروج آمریکا از برجام، اعضای این اتحادیه بر تامین منافع اقتصادی نظام ایران از این توافق متعهد شده وحتی در این راستا قرار است که کانال ویژه مالی موسوم به SPV از سوی کشورهای اروپایی در راستای مقابله با تحریم‌های آمریکا ایجاد شود که علیرغم وعده‌های داده شده هنوز این سازوکار کلید نخورده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: