طنز موشکاف - ۲۲ ۱۰ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۲۲ ۱۰ ۱۳۹۷


 موشکاف: سلام! یارو شیخ فری بند ناف اقتصادشو بسته به اروپا و مثل برجامش میگه همه چی تو رابطه با اروپا حل میشه. بخاطر همین عجله داشت لایحه‌های اف ای تی اف سریع تصویب شه. در عین حال می‌خواست به همراه عظما و به صورت بی دنده و ترمز سیاست‌های تروریستیش رو پیش ببره.که مچ تروریستاشو گرفتن. نتیجه؟ حالا تحریم شدن، تحریم! بیچاره ها چی فکر می‌کردن، چی شد!

تلویزیون رژیم ۱۹ دی


ایران بطور مقتضی و متقابل به تحریم های اتحادیه اروپا پاسخ خواهد داد سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر این مطلب افزود تصمیم غیر منطقی و تعجب برانگیز اتحادیه اروپا علیه (نامفهموم) ایرانی نشانة بی صداقتی کشورهای اروپایی در مبارزه با تروریسم است. اتحادیه اروپا دو شهروند و وزارت اطلاعات ایران را به بهانه های واهی در فهرست تحریم های خود قرار داد. اکنون این فهرست متشکل از ۳۶ شخصیت حقیقی و حقوقی است.

موشکاف: هاهاها. مچ یارو دیپلومات تروریستشونو حین عملیات گرفتن و خرکشش کردن انداختنش زندان، بعد یارو قاسمی میگه بهانه‌های واهی. هاهاهاها. اما جالبه که از رو نمیرن. تازه میگه بطور مقتضی و متقابل جواب میدن. ه نکنه نظام ولایت هم میخواد اتحادیه اروپا رو بذاره تو لیست تروریستی؟ حالا ببینین جز نظام چطوری دراومده.

کیهان خامنه‌ای - ۲۰دی


« برخی کشورهای اروپایی سالهاست به پایگاه و پناهگاهی برای گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب تبدیل شده‌اند و عملاً به این گروهک‌ها سرویس‌های متنوعی ارائه می‌کنند. به عنوان نمونه، فرانسه اکنون میزبان (مجاهدین) است که ۱۷ هزار ایرانی را به خاک و خون کشیده است».

موشکاف:  اینقده حرص نزن! سوزش نظام ولایت از اونجا بیشتر شد که آمریکا هم از این کار اروپاییا حمایت کرد. پومپئو هم تو قاهره گفت «تردید» و «سکوت» آمریکا واسه سال ۸۸ بود. اون زمان دیگه گذشت.

روزنامة حکومتی ابتکار – ۲۰ دی


تابستان امسال چند شهروند ایرانی از جمله یک دیپلمات به اتهام تلاش برای بمبگذاری در همایش سالانه سازمان منافقین در سه کشور فرانسه، بلژیک و آلمان بازداشت شدند. «تمامی این وقایع در حالی رقم خورد که اتهام بمبگذاری در همایش منافقین همزمان شد با سفر حسن روحانی رییس جمهوری ایران به اتریش و سوییس».

موشکاف: بعله. شیخ فری رفته بود کارچاق کنی واسه سازو کار مالی اروپا. اما به نظر میرسه که این ساز و کار دیگه مالیده اس. حالا تحریم اومده جاش. بعله. نظام ولایت میخواست تو گردهمایی مجاهدین بمب بذاره که نتونست اما بمب خبری و ترکشای این تروریسم عظما، حالا دامن نظامشو گرفته. بازم تحریم شدن. تحریم. ایشالا مبارکه. ناز شست قیام آفرینا و براندازا. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: