واشینگتن تایمز .جنگ آخوندها مجاهدین .مجاهدین ومخالفان ادامه دارد.۲۰دقیقه-۲۱دی

  واشینگتن تایمز .جنگ آخوندها مجاهدین .مجاهدین ومخالفان ادامه دارد.۲۰دقیقه-۲۱دی


 

واشینگتن تایمز می نویسد : سازمان مجاهدین خلق ایران با بیش از ۱۰۰۰ کانون مقاومت که در تمامی شهرها حضور دارند یک قیام عظیم را در سراسر ایران شروع کرده است . رژیم هم با سرکوب وحشتناکی با این شورش مقابله کرده اما مجاهدین خلق در تلاش خود برای به ارمغان آوردن دمکراسی و اسلام بردبار برای ایران پایداری می کنند.

واشینگتن تایمز : بعد از خیانت فاجعه بار دولت اوباما در قیامهای سال ۲۰۰۹، و باز کردن راه ماشین ترور آخوندها سیاستهای ترامپ در کاخ سفید تغییر خوش آیندی برای تمام کسانی است که برای آزادی و یک دنیای صلح آمیز ارزش قائل هستند.

سازمان مجاهدین خلق ایران که از تغییر سیاست استقبال کرده یک قیام عظیم را با بیش از ۱۰۰۰واحد مقاومت که در تمامی شهرها حضور دارند در سراسر ایران برانگیخته است.

 رژیم ایران با سرکوب وحشتناکی مقابله می کند ولی مجاهدین خلق در تلاش برای به ارمغان آوردن دمکراسی و اسلام بردبار برای ایران پایداری میکند.

محمد محدثین، مسئول کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران، اعلام کرد ”سال ۲۰۱۸ سال تداوم اعتراضات از یک طرف و بازگشت تحریمها از طرف دیگر است. پیام سال 2018 این بود که علیرغم افزایش سرکوب منجمله مرعوب کردن و دستگیری هزاران تظاهر کننده، رژیم در متوقف کردن اعتراضات و اعتصابات سراسری که بیانگر عزم خلل ناپذیر مردم ایران برای سرنگون کردن حاکمیت مذهبی و برقراری دمکراسی است  شکست خورده است

علاوه بر این عفو بین الملل گزارشی را در مورد قتل عام زندانیان توسط رژیم ملاها، منتشر کرد.

رژیم این قتل عام را علیه این جنبش مرتکب شد که در آن هزاران زندانی سیاسی در یک فاصله زمانی کوتاه اعدام شدند. رژیم قاتلان، هیتلر را در این زمینه پشت سر گذاشت.

عنوان گزارش عفو بین الملل ”اسرار آغشته به خون است : قتل عام زندانیان در سال ۱۹۸۸ در ایران جنایت ادامه دار علیه بشریت بحساب می آید

علی صفوی، عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس گفت، ”یک کارزار بزرگ از جمله یک فشار قوی در سازمان ملل نیاز است تا دبیر کل سازمان ملل را وادار کند تحقیقاتی مستقل پیرامون این قتل عام را آغاز کند و این پرونده را به شورای امنیت ارجاع دهد.“

در حالیکه ما این مقاله را می نویسیم اعتصابات و اعتراضات سراسری در ایران بوقوع می پیوندد. رژیم تلاش خود را برای متوقف کردن انقلابی که در راه است با تنها چیزی که در اختیار دارد یعنی مرگ، ادامه خواهد داد.

به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ سال مهمتری برای امید به صلح در این منطقه پرآشوب دنیا باشد
لطفا به اشتراک بگذارید: