طنز موشکاف – ۲۳ ۱۰ ۱۳۹۷

طنز موشکاف – ۲۳ ۱۰ ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! چن وقت پیش نظام ولایت یه فیلی هوا کرد و گفت میخواد موشک ماهواره بر امتحان کنه. به این میگن پز عالی و جیب خالی. اما اینو گفت و بلا گفت. همة دنیا گذاشتن تو کاسة نظام که از این غلطا موقوف. . جمع کن این کاسه کمچه رو. حالا ببینین که شیخ فری چه گافی کرده.

آخوند روحانی ۲۰ دی


 

« موشک امروز وسیله دفاعی ماست و به آن هم فخر می‌کنیم و ما انشاالله به زودی در هفته‌های آینده با موشک‌های ساخت خودمان دو تا ماهواره را انشالله به فضا خواهیم فرستاد».

موشکاف: هاهاهاها. شیخ فری! میذاشتی اون میمونی که فرستادین فضا برگرده بعد ماهواره های بعدی رو می‌فرستادین. ضمنا موشک ماهواره بر چطوری وسیلة دفاعیتونه؟!‌ گاف کردی! دم خروس بیرون زد که. پشت بندش گفتن این، نقض قطعنامة ۲۲۳۱ سازمان ملله. حالا ببینین یارو روانپریش، سخنگوی وزارت خارجة‌ نظام چی گفته.

بهرام قاسمی – سخنگوی وزارت خارجة نظام -


بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه رژیم در واکنش به موضعگیری وزارت خارجه فرانسه گفت: انتظار می رود فرانسه از «تکرار ادعاهای نادرست مخالفان برجام خودداری کند».قاسمی افزود: برخلاف ادعای سخنگوی وزارت خارجه فرانسه، در هیچ بخشی از قطعنامه ۲۲۳۱از برنامه موشکی متعارف و دفاعی و کاربرد‌های علمی منع نشده است.

موشکاف: هاهاهاها. حالا فشارها و موضع گیری های بین المللی که هیچ! دارن آشی واسه نظام می پزن که بوش هم نظام ولایتو گیج و درب و داغون کرده. هاهاهاها. آخه آمریکا میخواد یه گردهمایی بذاره تو لهستان که پمپئو گفته تمرکز روی ثبات و صلح تو خاورمیانه اس که شامل اطمینان از عدم نفوذ بی ثبات کنندة رژیم هم هست. هاهاهاها. حالا ببینین میزان سوزش نظامو.

 

‌ تلویزیون رژیم ـ ۲۲دی ۹۷


مجری: «وزیر امور خارجه در واکنش به تلاش آمریکا برای نشست ضد ایرانی در ورشو تاکید کرد این لکه ننگ از دامن لهستان پاک شدنی نیست. ظریف گفت در حالی که ایران جان لهستانیها را در جنگ جهانی دوم نجات داد، این کشور میزبان سیرک ضد ایرانی شده است».

نشست ضد ایران با دعوت آمریکا از کشورهای منطقه قرار است ۲۴و ۲۵بهمن در ورشو لهستان برگزار شود». موشکاف:  آمریکا نشستو تو لهستان گذاشته که بگه علاوه بر فرانسه، کشورای دیگه هم خطشو میخونن. هاهاهاها. حالا شیخ فری! ساز و کار مالیت با اروپا چی شد؟!. بعله. نظام ولایت میخواست با این ژست موشکی، جلوی ریزش گله وار پاسدار بسیجیا رو بگیره اما رو سرش خراب شد. حالا مائیم و یه نظام جر و واجر. قیام آفرینا! کانونای شورشی! فرصتو دریابین هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: