طنز موشکاف – ۲۴ ۱۰ ۱۳۹۷

طنز موشکاف – ۲۴ ۱۰ ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! وایرال شدن خبر اجلاس آمریکا تو لهستان مثل آبی بود تو لونة مورچه های نظام. هاهاهاها. هر کدومشون ریختن بیرون و جلز و ولز کردن. هاهاهاها. ترس و وحشت یارو ظریفو که دیروز واستون گفتم. حالا هم جک و جونورای دیگه. هاهاهاها.

فلاحت پیشه – عضو مجلس ارتجاع ۲۲دی


حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را جنگی روانی دانست که می‌تواند به عرصه شکست آمریکایی‌ها تبدیل شود. در چنین شرایطی می‌توان در قالب دیپلماسی عمومی پاسخ داد چون آمریکا بسیاری از معاهدات بین‌المللی از جمله برجام را بر هم زد و اقدام غیرقانونی انجام داد که این در حوزه بین‌المللی مشهود است. ایران باید سیاست‌های همسو با جامعه بین‌الملل را دنبال کرده و راهبردهای متناسب با ثبات در منطقه را در پیش بگیرد.وی گفت که لازم است ایران برخورد قاطع با لهستان داشته باشد و این برخورد فراتر از گلایه ساده صورت گیرد.

موشکاف:‌هاهاهاها. میگه نظام باید با سیاست های بین المللی همسو بشه، یعنی چی؟ یعنی بره تو همون خطی که عظمی اسمشو گذاشت تنزل بی پایان ‌هاهاهاها. خب اگه عظمی می تونست این کار رو بکنه که نمی ذاشت کار به این جاهای باریک بکشه. مشکل اینه سر دوراهی دو گل گیر کرده بدجوریم گیر کرده. هاهاهاها بعله همسویی با جامعة بین المللی یعنی این. هاهاهاها.

علی خرم – دیپلومات سابق رژیم -۲۳دی


خرم معتقد است: گردهمایی لهستان در راستای پروژه تابستان داغی است که تندروهای آمریکا مثل مایک پمپئو و جان بولتون از آن سخن گفته اند. این کنفرانس را نباید به شوخی گرفت...در مقابل، در ایران فقط سیاست «نه گفتن» و «مقابله» دنبال می شود. در حالی که وقتی در جامعه بین المللی برای یک کشور این وضعیت پیش می آید باید جلوی پیوستن قطعات جدا از هم را گرفت تا مبادا دشمنان علیه کشور یک مجمع‌الجزایر تشکیل دهند. متاسفانه ما نه تنها برای جدا کردن این مجمع‌الجزایر از هم کاری نمی کنیم بلکه اقداماتی هم انجام می دهیم که جزایر به همدیگر بپیوندند. در حالی که کشوری که تحت این شرایط قرار می گیرد باید از یک سری خواسته های خود چشم پوشی کند و این زنجیره را بشکند.

موشکاف: هاهاهاها. یارو آژیر خطرو به صدا درآورده که آی عظما! داریم بدبخت تر از اینی که هستیم میشیم. هاهاهاها. یه کاری بکن! دنده عقب بگیر! هاهاهاها حواسش نیست که عظما خودش اند دنده عقبو خونده! اسمش همون تنزل بی پایانه که تا دود دادن عبا عمامة خود عظما هم پیش میره. هاهاهاها. اما اصل ترسو داشته باشین.


تلویزیون رژیم – ۲۲دی


 اروپا در حالی با ادعای فعالیت تروریستی ایران اقدام به وضع تحریم های جدید می کند که کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه، انگلیس،هلند، آلبانی و سوئد پناهگاه تروریستهایی هستند که خون بیش از ۱۷هزار نفر از مردم بیگناه کوچه و خیابان به دست آنها ریخته شده.

موشکاف: هاهاهاها. بعله. اصل ترس اینجاست، از مجاهدین می ترسن. از تشکیلات و سازمان رزم قیام می ترسن. از بزرگترین کانون شورش علیه دیکتاتوری ولایت فقیه می ترسن. هاهاهاها. قیام آفرینا! کانونای شورشی! گرفتین؟ هاهاهاها. البته این ترس و لرز بیشتر و بیشتر هم میشه. آخه کانونای شورشی در حال گسترشن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: