طرحهای آمریکا برای مهار رژیم ایران، برنامه ای از فاکس نیوز

 طرحهای آمریکا برای مهار رژیم ایران، برنامه ای از فاکس نیوز-۲۰دقیقه-۲۴دی


 

تلویزیون فاکس نیوز در برنامه ای به سفر های مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به ۹ کشور خاورمیانه ای ، طرح پنتاگون برای بیرون کشیدن سربازان آمریکایی از سوریه و افزایش فشار بر روی رژیم ایران پرداخت . در این برنامه مارک دوبوویتس مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها نیز شرکت داشت. به بخشهایی از این برنامه توجه کنیم

فاکس نیوز:

مایک پمپئو می گوید : ما فعالیت های شرورانه رژیم ایران و نیروی ‌افراطی اش را بررسی می کنیم.

 رژیم ایران در این منطقه بی ثباتی زیادی ایجاد کرده لذا بخشی از این کار بخاطر آن است که رژیم ایران ، سوریه را بی ثبات نکند یا به بی ثبات کردن آن ادامه ندهد. لذا، ما از تمامی قدرت آمریکا برای به نتیجه رسیدن ، استفاده خواهیم کرد.

اریک شاون مجری فاکس نیوز :‌ وزیر خارجه اعلام کرد آمریکا میزبان اجلاسی جهانی درمورد ایران در ماه آینده است که در لهستان خواهد بود.

در این اجلاس تمرکز نهایی بر روی مهار نفوذ فزاینده رژیم ایران در منطقه خواهد بود

فکر می کنم درک جامع تری درمیان ده ها کشور ازجمله اروپاییان وجود دارد که به آن جنبه از فعالیت های شرورانه ایران باید به فوریت پاسخ دهند.

اریک شاون:

 اجازه دهید فیلمی رابرایتان از اجلاس بزرگترین نیروی اپوزیسیون یعنی شورای ملی مقاومت ایران نشان دهم آنها این گردهمایی عظیم را برگزار کردند که خانم مریم رجوی پرزیدنت این اپوزیسیون است.

 آنها این گردهمایی عظیم را هرساله در خارج پاریس برگزار می کنند و مقامات در بلژیک و فرانسه سه نفر را دستگیر کردند که در میان آنها یک دیپلمات ایرانی در طرح توطئه ای برای بمبگذاری بود .

رژیم ایران قرار بود آن گردهمایی را بمب گذاری کند که در آن بسیاری از مقامات پیشین آمریکایی ازجمله رودی جولیانی بود که هرساله برای این سازمان سخنرانی می کند .

لذا شما عملاً یک طرح سوقصد را در فرانسه داشتید که گفته می شد توسط تهران اداره می شد و این چیزیست که خانم رجوی درمورد وزیر پمپئو گفته اند:

مریم رجوی :« وزیر خارجه تصریح کرد هنگامیکه آمریکا با دشمنانی از قبیل ملایان همدستی می‌کند «آن‌ها جلو می‌آیند و پیشروی می‌کنند»...دستیابی به سلاح‌های کشتار جمعی، نقض حقوق بشر، صدور بنیادگرایی و تروریسم، چهار ستون تئوکراسی حاکم بر ایران است. راه‌حل قطعی برای خلاصی از فاشیسم دینی، تغییر این رژیم نامشروع به دست مردم و مقاومت ایران است».

اریک شاون: آیا این میتواند محقق شود؟

 مارک دوبوویس:من امیدورام. فکر می کنم این رژیم ها عملاً ضعیفتر از آنچه که تصور می کنید هستند و برای مقابله با مردم از سرکوب و بیرحمی استفاده می کنند. رژیم میلیارد ها دلار رابرای برنامه توسعه طلبی خود در سراسر خاورمیانه و در جهان خرج می کند. فکر می کنم در دوران حیات ما شاهد پایان جمهوری اسلامی خواهیم بود که بهترین تضمین امنیت جهانی است.
لطفا به اشتراک بگذارید: