طنز موشکاف – ۲۵ ۱۰ ۱۳۹۷

طنز موشکاف – ۲۵ ۱۰ ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! هنوز یه ماه مونده به کنفرانس ورشو ولی نظام ولایت از همین حالا افتاده به تب و لرز. هاهاهاها. یه سری تو نظام خودشونو می زنن به بی خیالی که انگار چیزی نیست، اما خودمونیم اینا از همه بیشتر می ترسن. هاهاها. یه سری هم که کلا رو ویبره ان و نمی تونن لرزشونو بپوشونن. هاهاهاها.

قاسمی – سخنگوی وزارت خارجة رژیم – ۲۳ دی


قاسمی در مورد آنچه آن را میزبانی لهستان از مجاهدین می‌نامید، تهدید کرد «واکنش به این اقدام بسیار جدی و بدون هرگونه مماشات و ملاحظه ای خواهد بود و لهستان باید پاسخگوی عواقب این میزبانی باشد و مسئولیت تبعات و پیامدهای آتی مشارکت و میزبانی همایشی بر علیه یک کشور مستقل را بپذیرد مگر آنکه نهایتا دولت لهستان در یک حرکت خردمندانه سمت و سوی این نشست را به مسیری غیر از آن چه در دعوت نامه های خود بدان اشاره کرده است، تغییر دهد».

موشکاف: هاهاهاها. واقعا عجب تهدیدی کردا! هاهاهاها. فقط یه اشکالی وجود داره اونم اینه که به قول این روزنامه هه، جهان صنعتو میگم، نظام ولایت نه رابطة اقتصادی با لهستان داره، نه سیاسی و نه فرهنگی. هاهاهاها. اگرم بخواد سفارت این کشورو تعطیل کنه و گردشگر راه نده به ضرر خودشه. هاهاهاها. قاسمی! حالا بیا واکنش نشون بده. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم ۲۲دی ۹۷


حنیف غفاری کارشناس مسائل اروپا : شما اشاره فرمودید در اول بحث به تحرکات امنیتی اروپا به تاخیر اروپا در راه اندازی ساز و کار مالی ویژه و تحرکاتی مثل برگزاری اجلاس ورشو در ماه فوریه اینها همه قطعات یک پازل هستند یعنی هر یک از اینها را ما نمیتوانیم در یک پکیج و در یک بسته مستقل مورد تحلیل و واکاوی قرار بدهیم اینها مسائلی هستند که کاملا بهم پیوسته اند.

من مثالی میزنم کشور دانمارک آمد ادعایی را علیه نهادهای امنیتی کشورمون مطرح کرد و متعاقبا ما شاهد بودیم که؛ بله علیه وزارت اطلاعات و ما متعاقبا شاهد این بودیم که کشورهای دیگر اروپایی هم در این معادله آمدند از دانمارک حمایت کردند بعدش بلافاصله آقای مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا خبر میده در خصوص اجلاس ورشو این که ما فکر کنیم بین این دو تا پدیده ارتباطی وجود نداره کاملا اشتباه هست اولی مقدمه ای هستش که یکی از نتایجش اجلاس ورشو هستش». 

موشکاف: هاهاهاها. بعله، نظام ولایتو انداختن گوشة رینگ و همینطور بوکس بارونش می کنن. هاهاهاها. حالا نخور کی بخور! هاهاهاها. آخه آخوندا میخواستن پاشونو از گلیم خودشون درازتر کنن و تو گردهمایی مجاهدین بمب بذارن. هاهاهاها. غافل که دوران مماشات تموم شده. هاهاها. البته اونا هم اینو میدونن اما خب! غریق به هر خس و خاشاکی چنگ می زنه. هاهاهاها.

 روزنامة وطن امروز -۲۴دی


« اولین نکته جالب‌توجه که درباره این کنفرانس به نظر می‌رسد، میزان شباهت آن به گردهمایی‌های سالانه گروهک منافقین در پایتخت‌های اروپایی مانند پاریس است که هر سال برگزار شده... اگر همچنان این فرضیه را درست بدانیم که سیاست خارجی کاخ سفید را مثلث «ترامپ، بولتون و پمپئو» پیش می‌برند، براحتی می‌توانیم به این نتیجه برسیم بولتون که همه ساله دفتر حضور و غیاب در جلسات منافقین را علامت زده و به ایراد سخنرانی‌های رؤیایی درباره سقوط نظام جمهوری اسلامی می‌پردازد، باید ایده‌پرداز اصلی این کنفرانس باشد».

موشکاف: هاهاهاها. اینجاست که اصل سوزش مشخص میشه. هاهاهاها. سوزش از مجاهدین و گردهمایی‌هاشون. سوزش از اینکه ۴۰ ساله دارن به طبل براندازی می کوبن و خسته نشدن. هاهاهاها. سوزش از اینکه حالا صدای طبل براندازی تو کل دنیا طنین انداز شده. هاهاهاها. دم مجاهدین و قیام آفرینا و کانونای شورشی گرم که حالا صداشون جهانی شده. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: