مدرسه‌هایی عقب‌تر از قرون وسطی - مجله اجتماعی، اقتصادی

مدرسه‌هایی عقب‌تر از قرون وسطی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۷۴

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


پیشروی کویر یزد به سمت اصفهان و تهران


رئیس باصطلاح شورای شهر یزد: روستاهای استان یزد به عنوان هسته مقاومت کویر هستند، آب شرب مردم یزد از کیفیت پایینی برخوردار بوده و دارای رنگ و بوی نامطبوعی است؛ با ادامه این روند روستاهای این استان خالی از سکنه می‌شود و کویر به سمت اصفهان و تهران پیشروی خواهد رفت.

تقریباً تمامی کشور دچار تنش آبی هستند


کارشناس حوزه آب و محیط زیست: استان تهران و بخش‌هایی از استان اصفهان که با تراکم جمعیت بیشتر رو به رو هستند، سرانه آبی کمتری دارند. تقریباً تمامی کشور به غیر از بخش‌هایی از شمال غرب کشور دچار تنش آبی هستند.

گرانی مجدد قیمت مرغ


رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها امروز با افزایش هزار تومانی نسبت به چهارشنبه در خرده فروشی‌ها به قیمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

وابستگان حکومتی و صادرات مس تحت پوشش ضایعات


عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان قطعات یدکی خودرو: عطش صادرات به حدی بود که برخی افراد سودجو زمانی که مس برای افراد تولید کننده وجود نداشت آنها به راحتی کالا را تهیه می کردند و آن را تبدیل به ضایعات می‌کردند تا بتوانند قوانین را دور بزنند و به همین بهانه مس را صادر کنند. یادآوری می‌شود هم اکنون اغلب معادن ایران در چنگ سپاه پاسداران است.

چاپ پول و اوراق مشارکت عامل رشد ۴۰۰ برابری نقدینگی در کشور


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع: رشد نقدینگی در دولت یازدهم و دوازدهم به ۴۰۰ برابر افزایش یافت، چاپ پول و انتشار اوراق مشارکت را از عوامل افزایش نقدینگی خواند.
بایستی یادآوری شود که دولتهای اخیر با چاپ پول بدون پشتوانه درصد جبران کاهش درآمد ارزی هستند که منجر به افزایش نقدینگی و افزایش تورم و گرانی در جامعه و فشار فراینده به اقشار مختلف مردم می‌شود.

بانک مرکزی تورم بالای ۴۰ درصد را کتمان می‌کند


رسانه حکومتی اقتصاد ۲۴: در اقتصادی که نقدینگی در آن همچنان رو به رشد است و افزایش نرخ ارز و تورم را با خود همراه دارد، نمی‌توان چشم‌انداز مثبتی از بازار اقتصادی کشور ارائه داد و به اصلاحات ساختاری امیدوار بود. آن‌طور که رییس کل بانک مرکزی نیز می‌گوید، ۳۰درصد قدرت خرید مردم به واسطه رشد تورم از بین رفته است. این موضوع به معنای آن است که تورم در شرایط کنونی به بالاتر از ۴۰ درصد رسیده که بانک مرکزی از اعلام نرخ آن خودداری می‌کند.

عدم شفافیت در بودجه شرکتهای دولتی در راستای غارت و چپاول کارگزاران


از سهم ۷۵ درصدی شرکتهای دولتی از کل بودجه کشور، سه شرکت بزرگ دولتی به تنهایی سهمی ۵۳ درصدی از کل بودجه کشور را به خود اختصاص داده اند. شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۸، ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه دارند این در حالی است که درآمد بسیاری از شرکت های دولتی برخلاف قانون اساسی رژیم به خزانه واریز نمی شود.

پولهای کثیف در نظام بانکی رژیم آخوندی


خبرگزاری حکومتی مهر بنقل از یک مقام مسئول در نظام بانکی رژیم گفت: ده هزار میلیارد تومان پول بی نام و نشان هم اکنون در اقتصاد ایران در گردش است که هیچ رد و نشانی از آنها دیده نشده است.

نرخ بیکاری جوانان به ۲۷ درصد رسید


بررسی گزارش مرکز آمار نشان میدهد، درپاییز امسال نرخ بیکاری جوانان (۱۵تا۲۴ سال) حدود ۲۷ درصد بوده و سهم بیکاران فارغ التحصیل دانشگاه از کل بیکاران حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

...........................................
گزارش اول « آرزوهای کودکان کار وخیابان »


آرزوهای کودکانه رو همه مون تجربه کردیم. یکی میخواسته دکتر بشه یکی میخواسته مهندس بشه یکی دوست داشت معلم بشه یکی هم دلش میخواست خلبان بشه و دیگر شغلها جامعه. اما آرزوهای کودکان کار چیه؟
به اعتراف خبرگزاری مجلس آخوندی ۷ میلیون کودک ونوجوان بازمانده از تحصیل درسنین ۷ تا ۱۹ سال وجود داره .
کودکانی که دنیای شادی ونشاط خودشون رو ترک می کنندوبا تمام آرزوهای کودکیشون به دنیایی از سختی ورنج وحسرت پا می ذارن. دنیایی که در حاکمیت ننگین آخوندی حتی بزرگترها هم توان تحمل اون رو ندارن چه رسه به کودکانی که هرلحظه درکمین آسیب های اجتماعی اند . همکارانم گزارشی تهیه کردن از آرزوهای کودکان کار که توجهتون رو به اون جلب می کنم .

.........................................
گزارش دوم « وطن فروشی آخوندها دردریاها »


قراردادهای وطن‌فروشانه با هدف «حفظ حاکمیت» و سرازیر کردن درآمدهای ناشی از آن به جیب ، آقازاده‌ها، کارگزاران و متولیان فاسد حکومتی، تنها گوشه‌ای از ابعاد سیاست‌های خائنانه وطن فروشی رژیم آخوندی در سواحل دریای عمانه
یکی از این قراردهای ننگین و وطن فروشانه قرار داد صید ماهی توسط چینی ها است که به همراه آن گرسنگی صیادان این خطه رو به همراه داشته .گزارشی رو در این رابطه با هم ببینیم

...................................
گزارش سوم « مدرسه هایی عقبتر از قرون وسطی »


در شماره های قبلی مجله گزارشات زیادی از وضعیت تحصیلی مدارس ارائه کردیم ولی آنقدر این فجایع در مدارس دردناک و فراموش ناشدنیه که یاد آوری آن قلب وذهن تمامی هموطنان آزاده را به درد میآره . چرا که دانش‌آموزان بیگناه کشور حتی به اندازه یک بخاری نفتی هم از درآمدها و سرمایه‌های کلان کشور سهم ندارند .چه رسه به امکاناتی که در هر مدرسه ای باید باشه . دعوتتون می کنم به این گزارش توجه کنید .

مدرسه‌هایی عقب‌تر از قرون وسطی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۷۴ روی خط خبر آرزوهای کودکان کار وطن فروشی آخوندها در دریاها مدرسه‌هایی عقب‌تر از قرون وسطی

اعتراف به وضعیت دردناک و اسفبار آموزش و پرورش در نظام آخوندی
لطفا به اشتراک بگذارید: