گفتگوی فاکس نیوز درمورد اجلاس ورشو با هدف مهار رژیم ایران

 گفتگوی فاکس نیوز درمورد اجلاس ورشو با هدف مهار رژیم ایران -۲۰دقیقه-۲۵دی


 

تلویزیون فاکس نیوز در ارتباط با اجلاس ورشو که قرار است بزودی در پایتخت لهستان برگزار شود با لی زلدین نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا گفتگویی را ترتیب داد . به گزارش و گفتگوی فاکس نیوز توجه کنیم 

 مایک پمپئو در یک مصاحبه ا ختصاصی به فاکس نیوز گفت ماه آینده یک اجلاس بین المللی در ورشو پایتخت لهستان برگزار خواهد شد تا درمورد مهار نفوذ رژیم ایران در سراسر خاورمیانه متمرکز شود .

مایک پمپئو می گوید : مافعالیت های شرورانه رژیم ایران و نیروی انقلابی( افراطی) آنرا بررسی کرده ایم و این رژیم بی ثباتی عظیمی در این منطقه ایجاد کرده است.

می خواهیم مطمئن شویم ایران سوریه را بی ثبات نکند یا به بی ثبات کردن آن ادامه ندهد. لذا ، ما از تمامی قدرت آمریکا برای دستیابی به این نتیجه استفاده خواهیم کرد.

فاکس نیوز : لی زیلدین نماینده جمهوریخواه از کمیته روابط خارجی باماست

ظاهراً ده ها کشور در اجلاسی در ۱۳ و ۱۴فوریه در لهستان شرکت خواهند کرد.

 فکر میکنید هدف آنها چه باشد؟ به نظر می رسد که مایک پمپئو این ایده را به پیش می برد.

لی زیلدین نماینده جمهوریخواه و عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان :

این رهبری آمریکاست که دریک ابتکارعمل مهم ده ها کشور را گردهم می آورد و تصمیم می گیرد که از توافق اتمی ایران بیرون بکشیدو تحریم ها را مجدداً اعمال کنید. تفاوتی هست میان این که فقط تحریم های آمریکا را مجدداً اعمال کنید تا این که جامعه بین المللی نیز تحریم را اعمال کند.

تحریم های آمریکا به تنهایی بسیار قدرتمندند ولی همراه کردن سایر کشورها هم مهم است.

علاوه بر آن شما سایر کشور های خاورمیانه را نیز دارید که تجاوزات رژیم ایران را بعنوان تهدید موجودیت خود و منطقه می بینند.

بنابراین فراتر از یک دیپلماسی دوجانبه یا دیپلماسی چند جانبه و تشدید فشار اقتصادی، به ضرورت ائتلاف ها و رهبری سایر کشورها و شرکت آنها هم نیاز است تا شما از دوستان و حمایت دهها کشور شرکت کننده برخوردار باشید.
لطفا به اشتراک بگذارید: