گزارش خبری: برجام آتش ثابت جنگ باندی-۲۷دی

گزارش خبری: برجام آتش ثابت جنگ باندی-۲۷دی 


در حالی که تمام وعده‌های آخوند روحانی در مورد برجام شکست خورده و وارونه از کار در آمده و از خود ولی فقیه که تلاش دارد تقصیرآنرا به گردن کارگزاران نظام بیندازد تا حتی خود مهره‌های باند روحانی که تلاش دارند طوق شکست برجام را به گردن طرفهای خارجی بیندازند، در این میان ظریف و روحانی تنها مدافعان این دیوار فروریخته هستند. گزارشی را از جدیدترین نمودهای این جنگ ببینیم که در آن بیش از دعوای باندی بن بست و بلاتکلیفی نظام در مخصمة برجام برجسته است.

روز دهم دی آخوند روحانی در جمع مدیران وزارت نیرو گفت: «برجام خیرات دولت یازدهم است». این حرف روحانی بار دیگر خشم و اعتراض باند خامنه‌ای را مشتعل کرد که به صورت حملات شدید نسبت به روحانی ظاهر شد.

۱۷دی آخوند روحانی با سرکردگان وزارت کشاورزی

یه وقتی در یک جلسة شورایعالی بهداشت آقای حجتی اونجا توضیح داد که،حالا اسم برجام را هم که نمیشه برد بعضی ها ناراحت میشن. می گفت که برجام چه خدمتی به سلامت مردم کرده،

این ادعای روحانی از آنروز تا امروز آتش جنگ باندی را شعله ور تر کرده است.

محمد نبی حبیبی سرکردة باند موتلفه روز ۱۷دی گفت: « چرا مدافعان برجام با مردم صادقانه سخن نمی‌گویند. این سوال کلیدی مطرح است که در مقوله برجام قبلاً چه وعده‌هایی می‌دادند و اکنون همان وعده‌ها در چه حدی تحقق یافته است. آیا در مورد تحریم‌ها گشایشی حاصل شده است؟ وضع معیشتی مردم بهتر شده یا بدتر، مسائل تورم، گرانی و بیکاری حتی در حد معمول حل شده است؟». این مهرة باند خامنه‌ای بدون اشاره به نقش ولی فقیهش در تحقق برجام افزود: « چرا با مردم صادقانه حرف نمی‌زنید؟ اگر کسانی نخواسته‌اند یا نتوانسته‌اند مشکلات مردم را با برجام حل کنند لااقل نمک به زخم مردم نپاشند».

 

محمد کاظم انبارلویی هم از یاند موتلفه روز ۱۷دی در حمله به روحانی نوشت: « رئیس دولت برای سرعت بخشیدن به توافق برجام یک روزی گفت؛ "خزانه خالی است" و به دشمن فرصت داد، به فهرست مطالبات نامشروع خود در مذاکرات بیفزاید».

در باند ولی فقیه ارتجاع و دلواپسانش برجام معادل جامهای زهر بعدی و چشم انداز ذلت در پیش روی نظام شده است.

سرهنگ حسن‌خانی معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش تحت امر خامنه‌ای روز ۱۷دی ابراز وحشت کرد که «پس از برجام هسته‌ای، این بار برجام موشکی را مطرح کرده‌اند».

وی سپس با حمله به اظهارات قبلی روحانی در مورد «منطقة قدرتمند و نه قدرت اول منطقه» گفت: « برای اینکه منطقه قدرتمند ایجاد کنیم باید مؤلفه‌های قدرت خود را کاهش دهیم، برجام موشکی را به همین دلیل مطرح می‌کنند» وی سپس افزود:« امروز مؤلفه‌های قدرت ما را به چالش می‌کشانند و پس از برجام هسته‌ای برجام موشکی را مطرح کردند و گفتند باید با کشورهای منطقه مشکلات خود را حل و فصل کنیم، دشمن بحث حمایت از محور مقاومت و حقوق بشر را مطرح می‌کند، برنامه‌ آن‌ها برای ادامه انقلاب عادی‌سازی است».

 

اظهارات این مهرة ارتش خامنه‌ای در حالی است که پاسدار رسول سنایی راد معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ناخواسته وجه دیگری از وضعیت بن بست نظام را به نمایش گذاشت و با بیان اینکه « می دانیم در برجام اروپابی اتفاقی نخواهد افتاد» به کار گزاران حکومتی توصیه کرد« اما نباید اعلام کرد که فایده ‌یی برای کشور ندارد چرا که ممکن است دشمنان از این لفظ سوء استفاده کنند».
لطفا به اشتراک بگذارید: