طنز موشکاف - ۲۸ ۱۰ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۲۸ ۱۰ ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! نظام ولایت اومد موشک بفرسته فضا، خیط شد رفت.به نظرم ماهواره رو ببرن پیش منقل عظما، یه تپلی چاق کنن همه شون با عظما برن فضا. افتضاح بار آوردنشون یه جوری حال عظما رو گرفت، محکومیت های بین المللی یه جور دیگه. کلا نظام ولایت افتاده گوشة رینگ و حالا نخور کی بخور. یکی از این بوکسا سر دستگیری مامورش بود تو آمریکا.

 

تلویزیون رژیم ۲۶ دی


«هشدار وزیر خارجه کشورمان به آمریکا در رابطه با دستگیری مجری شبکة‌ پرس تی وی: بدون فوت وقت این بازی سیاسی را تمام کنید. آقای ظریف در گفتگو با شبکة العالم گفت بازداشت مرضیة هاشمی در آمریکا اقدامی سیاسی، غیرقابل قبول و زیر پا گذاشتن آزادی بیان است. ظریف گفت خانم هاشمی به این دلیل که همسر یک فرد ایرانی است، شهروند ایرانی محسوب می‌شود. پس وظیفة خود می‌دانیم از حقوق شهروندان خود دفاع کنیم. ظریف افزود: خانم هاشمی خبرنگار رسمی است و زندگی و وظیفة مشخصی دارد»

موشکاف:  یارو کارچاق کن خبرنگارای وابسته به نظام بود، رفته بود پول مزدوریشونو بده که دست بر قضا دستگیر شد.آخه نظام ولایت یه اشتباه محاسبه داره، تغییر دورانو خوب نگرفته. سبوی اوباما شکسته و هر چی توش بوده ریخته پخش زمینه. اما اینا میخوان با همون سبو، آب بخورن.

 

بهرام قاسمی: «در اقدامی که در حال حاضر اتفاق افتاد، نشون داد که دولت آقای ترامپ هنوز به سیاستهای نژاد پرستانه و آپارتاید داره ادامه می‌ده و یک فرد سیاهپوست و یک فردی که غیر سفیدپوست هست رو دستگیر می‌کنه و خبرنگار هم هست و به طور زننده‌یی باهش برخورد می‌کنند.


موشکاف:  دیدین چه جوشی میزنه؟! یارو انتظار داشته واسه مامور وزارت اطلاعات تو آمریکا فرش قرمز پهن کنن. نه آقاجون! اون دوران گذشت، این توهمات رو هم بذار دم کوزه آبشو بخور. الانه دوره ایه که دم نظامو قیچی می کنن.

 

آمریکایی ها بر خلاف تعهداتشون به همراهی چند کشور تو این منطقه عمدتا به فکر فشار حداکثری به ملت ایران افتادن. خودشون هم میگن این فشار بی سابقه اس. تا حالا نظیر نداشته و ما همة توانمون رو در این زمینه به کار گرفتیم. اگر بخواهیم سیاست خارجی آمریکا را تقسیم کنیم، گاهی اوقات و در برخی هفته‌ها، نیمی از تلاش‌های دولت آمریکا مربوط به منطقه ما و در منطقه ما هم چشمشون به جمهوری اسلامی ایران و نگرانیشون از توانمندی ملت ایران و جمهوری اسلامی ایرانه.

موشکاف:  بعله، بعد قیام دی ماه که مجاهدین گذاشتن پشتش و صدای مردم رو به گوش جهان رسوندن، یه چیزی تو دنیا عوض شد. بعله، ما براندازا کوتاه بیا نیسیتم، همة دنیا رو، رو سر نظام خراب می کنیم. کنفرانس ورشو هم در پیشه. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: