آماده باش برای تحولات پایان سال ۹۷ و حفظ آمادی برای سال ۹۸- پاسدار اشتری

آماده باش برای تحولات پایان سال ۹۷ و حفظ آمادی برای سال ۹۸- پاسدار اشتری


هراس سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی از تحولات پایان سال ۹۷ و چشم‌انداز سال ۹۸


پاسدار اشتری:برای پایان سال باید مراقبتهای لازم را داشته باشیم و این آمادگی را برای سال ۹۸ نیز حفظ کنیم


پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی در یک سخنرانی هراس‌آلود از تحولات سال ۹۸ گفت: برای پایان سال باید مراقبتهای لازم را داشته باشیم و این آمادگی را برای سال ۹۸ نیز حفظ کنیم... باید توسط معاونتهای اجتماعی، بسته های راهبردی به دست بیاید که در سال ۹۸ مورد استفاده قرار گیرد.

سرکرده نیروی انتظامی به دیدار سرکردگان نیروی انتظامی با ولی فقیه ارتجاع در روز دوم دی ۹۷ اشاره کرد و افزود: خامنه‌ای در این دیدار خطاب به پرسنل نیروی انتظامی تأکید کرد، روند رضایت بخش است اما باید سرعت بگیرد.

پاسدار اشتری در روز ۱۲ دی نیز گفته بود: خامنه ای بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر نیروی انتظامی برای انجام مأموریت تأکید کرده است . در سال ۷۸ یک فتنه وجود داشت و در سال ۸۸ فتنه ها عمیق تر شد و در سال ۹۶ اوج فتنه ها صورت گرفت.

سرکرده نیروی انتظامی در سخنرانی روز ۲۹دی خود در جمع شماری از سرکردگان نیروی انتظامی با سوزگداز از وقایع سال ۹۷گفت: گروه های معاند سال ۹۷ را برای آشوبها انتخاب کردند که باید این آمادگی را برای سال ۹۸ حفظ کنیم، (در) مراسم ۲۲ بهمن حتماً معاندان دنبال این هستند وحدت و همدلی را به هم بزنند.

پاسدار اشتری افزود: از دی ماه سال گذشته تاکنون حوادث متعددی در کشور رخ داد، از فتنه سال ۹۶ تا حادثه خیابان پاسداران گرفته (و) سال کاری پرحجمی را در سال ۹۷پشت سر گذاشتیم.

وی خواهان گسترش سرکوب و سانسور در اینترنت شد و گفت: یکی از نیازمندی های اصلی ما حضور پلیس در فضای مجازی است.
لطفا به اشتراک بگذارید: