اختراع حسن روحانی به نام امید درمانی یا دروغ و لاف درمانی -طنز موشکاف

اختراع حسن روحانی به نام امید درمانی یا دروغ و لاف درمانی -خلاصه هر چی میشود گفت اما در یک کلام اسمش هست آخوند درمانی-طنز موشکاف


موشکاف:‌ سلام! شیخ فری واسه دردای بی درمون نظام یه نسخه ای پیچید به نام «امید درمانی». حالا این «امید» ی که میگه رو میشه به کلمات مختلفی ترجمه کرد. مثلا لاف درمانی، چاخان درمانی، دروغ درمانی، وعده درمانی و در یک کلام آخوند درمانی. یه نمونة جالبشو ملاحظه بفرمایین.

 

تلویزیون رژیم ۱۴آبان ۹۷


امروز هم همه کشورهای دنیا به استثنای چند کشور در برابر آمریکا هستند و در کنار ایران هستند این موفقیت دیپلماسی ما هست

پس ما از لحاظ سیاسی موفقیم از لحاظ سیاسی پیروزیم رسانه های ما صدا و سیمای ما باید این موفقیت را با صدای رسا بیان کند

ما این بار با افتخار تحریم را میشکنیم

موشکاف:  با صدای رسا! حالا دو ماه از این جفنگیات و قمپز در کردنای شیخ فری گذشته. بادکنک موشکیشون هم که ترکیده و قوز بالا قوز شده. الانه حتی معاون اولش هم داره ضجه می زنه و زاری میکنه. چه برسه به بقیه. اینم از نوبخت، رئیس برنامه و بودجة شیخ فری.

 

 نوبخت – رئیس برنامه و بودجة شیخ فری


«در حوزه صادرات نفتی به شدت دچار مشکل هستیم به گونه ای که از ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار بشکه نفت که برای هر روز در سال ۱۳۹۷ که ۴۷ میلیارد دلار درآمد نفتی در بودجه سال جاری پیش بینی شده بود؛ در حاضر به شدت فاصله گرفته ایم».

«نه تنها با مشکل مقدار کم فروش نفت مواجه ایم بلکه امکان انتقال ارز حاصل از فروش نفت به داخل کشور را نیز نداشته یا به سختی انجام می شود.

برای صادرات نفت مجبوریم که از کشتی استفاده کنیم، اما کشتیرانی ما نیز تحریم است این در حالی است اگر کشتی نیز برای صادرات نفت پیدا کنیم باید کشتی را بیمه کنیم اما بیمه های ما نیز تحریم هستند».

موشکاف: شیخ فری! تو این نفرتو جمع و جور کن، باقی پیش کش. یارو آب پاکی رو ریخت رو دست همه. بعله، منابع خارجی هم گفتن صادرات نفت نظام رسیده زیر یه میلیون. قیمتش هم که نگو و نپرس. این بدبختا با بشکه ای ۵۴ دلار بودجه شونو بستن، ولی حالا که زمستونه و یخبندون، قیمتش زیر ۵۴ دلاره. چه برسه تو فصل گرما.

 

 نمایش جمعه مشهد - آخوند علم‌الهدی – ۲۸ دی


نشستند با هم قرارداد بستن یکی را جلو فرستادند ما را نگه دارد برنگردیم به فناوری هسته ای آن هم از آن طرف از برجام خارج بشود تحریم‌ها را شدیدتر بر ما پیاده کند.

مثل این که دو نفر دعوا دارند یک عده می‌آیند یکی رو میگیرند اون یکی دیگه هرچی دلش میخواهد او را بزند وضع ما در برجام به اینجا رسید حالا این کار دشمن بود بابا این بیداری باید برای شما پیش بیاید بعد از ۲ سال و سه سال این هوشیاری باید ایجاد بشه این اروپا یک روباه است که سر ما را کلاه گذاشت برای این که آمریکا با خاطر جمع همه فشارها را روی ما بیاورد و ما از برجام خارج نشویم

موشکاف: خداییش وضعیت نظامو خوب ترسیم کرده. یه عده عظما رو گرفتن و مشت و لگده که از همه طرف نثارش میشه. اما نکتة موشکافانه اینجاست، عظما رو گرفتن نه بخاطر اینکه نتونه مشت و لگد بندازه، نه! بدبخت جونی نداره که، اونو گرفتن که پخش زمین نشه. اونایی که من میگم روسیه و چین و گدا گشنه های مماشات چی اروپایی ان که البته کم کم دارن عظما رو ول می کنن. بچه های قیام آماده باشین که آپرکات نهایی رو باید نثار عظما کنین. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: