گزارش خبری:نظام درآتش بی تدبیری

گزارش خبری: نظام در «آتش بی تدبیری»-۳۰دی


نظام آخوندی در عرصه های داخلی، اقتصادی، آسیبهای اجتماعی، منطقه‌یی و بین المللی در بن بست قرار دارد. این بن بست حاصل ۴دهه سیاستهای ضدمردمی، صدور تروریسم و ارتجاع به کشورهای منطقه، و به تاراج دادن دارایی های مردم ایران برای حفظ موجودیتش است.

رژیم الان در این عرصه ها به نقطه‌یی از بن بست و آچمز رسیده که هیچ طرح و برنامه‌یی برای برون رفت از هیچ یک از بحران ها ندارد و در وحشت از پیامدهای این وضعیت باندهای متخاصم و پریشان احوال با یادآوری قیام های قبلی به یکدیگر نسبت به قیام بزرگتر و خطر محتوم سرنگونی هشدار می دهند. مجلس ارتجاع روز ۱۶دی صحنه همین بروز همین وضعیت بود:
گزارشی را در این مورد ببینیم:

داود محمدی عضو مجلس ارتجاع اذعان کرد اینکه اعضای مجلس آخوندی «دیدگاههای خود را در خصوص شرایط خطیر و حساس کشور مطرح» می کنند به خاطر « حجم عظیم آسیبها و خطراتی ست» که نظام آخوندی را تهدید می کند. وی بی راه حلی و ناکارآمدی کارگزاران حکومت و انزوای سیاسی را عامل اصلی این وضعیت دانست و گفت:

در تحلیل شرایط موجود عوامل متعددی موثرند که از بین آنها سه عامل از همه مهمتر و تاثیرگذارتر است، عامل اول ضعفها و اشتباهات و ندانم کاری ها و قصور برخی مسئولین و متصدیان و عدم انگیزه و راهبرد مناسب در جهت رفع نارسایی ها و مشکلات موجود کشور است.

 

عامل دوم عدم بکارگیری مدیران توانمند و دلسوز و شجاع و ساده و سالم و عامل سوم فشارها و توطئه های رژیم قلدر و عهد شکن حاکم بر آمریکا و اقمار شوم آن رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه است.

ارکان نظام باید بدانند دشمن به چیزی جز فروپاشی راضی نخواهد شد.

شرایط وخیم اقتصادی موجب شده که برخی اعضای مجلس ارتجاع هزینه‌های هنگفتی را که رژیم صرف صدور تروریسم می‌کنند زیر سؤال برده و فروپاشی و سقوط شوروی سابق را به سران رژیم یادآوری کنند

 

جلیل رحیمی جهان آبادی - مجلس ارتجاع - ۱۶دی


ما در عرصه سیاست خارجی هزینه های زائد زیادی داریم اگر چه نفوذ ما در منطقه مهم هست اما یک نکته را فراموش نکنیم
تا تو از بغداد بیرق آوری - در کلاته کشت نگذارد کلاغ

بعضی وقتها ممکن است هزینه های زائد؛ ما را در خیابانهای تهران زمینگیر کند زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سرنگون شد 13 هزار کلاهک اتمی داشت در بیش از بیست کشور نفوذ خارجی و حضور خارجی داشت ایستگاه فضایی میر داشت اما در خیابانهای مسکو تکه پاره شد و امنیتش و تمامیت ارضی شوروی از بین رفت.

دوستان و عزیزان امروز مردم برای تامین معیشت خودشون برای پر کردن شکم های فرزندان خودشون سیر کردن شکم های گرسنگان این سرزمین مشکل دارند ما اگر نتوانیم هزینه های زائد سیاست خارجی هزینه های زائد سیاستهای داخلی را درمان کنیم آسیب امنیت ملی ما نه توسط دشمنان ما که در خیابانهای شهر های ما رخ خواهد داد

مشابه همین هشدار نسبت به پیامد اعتراض اقشار به جان آمده را یکی دیگر از اعضای مجلس به سران رژیم داد.

حسن کامران- مجلس ارتجاع - ۱۶دی


اگر درست عمل می‌کردیم معلم ها گاهی نمی‌آمدند اعتراض بکنند ، امروز دشمن از همین تجمعات سوء استفاده می‌کند و شکاف حفاظتی و گسل جدید.

‌اذعان به باد دادن منابع ملی و ابراز دلسوزی و ریختن اشک تمساح برای محرومان و گرسنگان را یک عضو دیگر مجلس ارتجاع محمدرضا بادامچی عضو مجلس ارتجاع چنین بیان کرد:

محمدرضا بادامچی: عضو مجلس ارتجاع- ۱۶دی

در این ۴۰ سال دو تریلیون دلار سرمایه خارجی وارد کشور شده است اما ما چه کردیم؟ بیایید عملکرد خود را قضاوت کنیم کارنامه چهل ساله اقتصادی ما چگونه بوده است؟ ما را چه شده است که این همه پیشرفت دیگران حتی آنهایی که تا چند وقت پیش کشورشان شوره‌زاری بیش نبود نمی‌بینیم و از عقب ماندگی های کشور و مردم خود شرمنده نمی‌شویم. از غم جوانان بیکار و زنان سرپرست خانوار گرفته تا مصیبت کارتون خواب ها و بی خانمان ها و درد کودکان بی پناه و هزار رنج بزرگ ایرانی ها شرمسار نیستیم ؛ مردم در آتش بی تدبیری ما می سوزند.

کاری نکنیم که علاقمندان این مرز و بوم به سمت گردن کشان ضد بشریت هدایت شوند.
لطفا به اشتراک بگذارید: