باز هم بحران اف.ای.تی.اف و سرگردانی آن بین مجلس و تشخیص مصلحت-موشکاف

موشکاف:  سلام. شیخ فری و دار و دسته اش می خواستن با شامورتی بازی و پشت هم اندازی اف ای تی افو تصویب کنن و برن واسه اس پی وی،۱بهمن


 

موشکاف:  سلام. شیخ فری و دار و دسته اش می خواستن با شامورتی بازی و پشت هم اندازی اف ای تی افو تصویب کنن و برن واسه اس پی وی، همون ساز و کار اروپا واسه باز موندن راه نفس اقتصادی نظام، اما اینطور که پیداست قمر اس پی وی هم در عقربه. . آخه بین اروپایی ها هم شکاف افتاده.

 

سایت حکومتی اقتصاد نیوز – ۳۰ دی

تنش در روابط ایران و اروپا؛ تحریم‌های تازه در دست بررسی است . با رد هشدار اتحادیه اروپا در خصوص برنامه موشکی و عملیات ترور از سوی ایران، روابط دو طرف چنان پرتنش شده است که دیپلمات‌های غربی از بررسی برنامه تحریم‌های تازه اروپا علیه ایران خبر می‌دهند».

مطابق اعلام دیپلمات‌های اتحادیه اروپا، نمایندگانی از کشورهای فرانسه، بریتانیا، آلمان، دانمارک، هلند و بلژیک حدود دو هفته پیش با سفر به تهران دو پیام مهم اعضاء این اتحادیه را به وزارت خارجه ایران ابلاغ کردند.

به ادعای اروپایی‌ها، این دو پیام شامل پایان صبر اتحادیه اروپا در برابر ادامه آزمایش‌های موشکی ایران و تلاش این کشور برای انجام ترور در خاک اتحادیه اروپا بوده است

موشکاف:‌  آمریکا که سیاستش یه پایه اس، این اروپایی ها شکاف داشتن که خود آخوندا کم کم دارن وادارشون می کنن که شکافشونو ببندن. آخه خود عظما با موشک‌بازیاش جنگولک بازی درآورده، عظمای بدبخت هم خر رو میخواد و هم خرما.

 

سایت حکومتی فرارو – ۲۹ دی

چرا اروپا به سمت ترامپ متمایل شد؟ «مقامات اروپایی در هفته‌های اخیر، با برجسته کردن مسئله برنامه موشک بالستیکی ایران و همچنین عملیات ترور ادعایی در خاک اروپا، سطح تنش‌ها با ایران را بالا برده و قرار است در آینده از این هم بالاتر ببرند..و حتی قرار است کشور‌های اروپایی به طور دسته جمعی، در ۲۱ ژاویه، بیانیه‌ای منتشر کنند که در آن آزمایش‌های موشکی و سیاست ایران در منطقه محکوم شود..».

«اروپاییهابه موازات تلاش برای رونمایی از SPV، خود را برای صدور یک بیانیه مشترک علیه برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و نیز اعمال تحریم‌های جدید بر تهران در روز‌های آینده آماده می‌کنند. بنا به گفته منابع اروپایی، اختلاف در اتحادیه اروپا بر سر این است که از دو اقدام - رونمایی از SPV و صدور بیانیه محکوم‌کننده- کدام یک زودتر اعلام شود.

موشکاف:‌  سوالش شده که چرا اروپا رفته سمت ترامپ و نمونده سمت عظما! آخه یه نگاه بکن تو! اروپاییا معاملاتشون با آمریکا رو میذارن و عظما رو می چسبن؟ . به حق چیزای ندیده و نشنیده. آخه یه نگاه بکن تو! اروپاییا این موشک بازیای نظامو کجای دلشون بذارن؟‌

 

اعتراض به تصویب اف ای تی اف

تلویزیون رژیم ۲۹ دی

«آیت‌الله نوری همدانی، هوشیاری حوزه را در قبال مسائل روز ضروری دانست و گفت حوزه علمیه بدار است و با رصد رخدادهای ملی و بین‌المللی در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهد. این مرجع تقلید امروز در ابتدای درس خارج فقه خود گفت: FATF معاهده‌یی ظالمانه است و تصویب آن به صلاح کشور نیست و ما نمی‌توانیم سکوت کنیم».

موشکاف:  داستان نظام ولایتو بشنو که از یه طرف داره واسه دو زار ده شی پشت اروپا موس موس میکنه و از اون طرف این شلغم نظام میگه خفه نمی شیم. بعله. نظام ولایت تو بد مخمصه ای افتاده. تازه این از نتایج سحر است. قیام آفرینا! کانونای شورشی! گرفتین؟ وقت براندازیه. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: