افشاگریهای شورای ملی مقاومت ایران درمورد مخفی کاریهای اتمی رژیم ایران

افشاگریهای شورای ملی مقاومت ایران درمورد مخفی کاریهای اتمی رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱بهمن


افشاگریهای بی سابقه شورای ملی مقاومت در مورد مخفی کاریهای اتمی و موشکی رژیم ایران در رسانه های انگلستان هم بازتاب داشته. اکسپرس انگلستان به یکی از اطلاعیه های شورای ملی مقاومت ایران در مورد مخفی کاری زیر زمینی رژیم ایران بعنوان سندی انکارناپذیر می پردازد

اکسپرس:

یک سند تکاندهنده نشان می دهد رژیم ایران که بدنبال امکانات امنیتی و نظامی حساس برای تسلیحات اتمی و موشک های بالستیکی است تونلهایی را حفر می کند و تاسیسات زیرزمینی می سازد.

این افشاگری انفجاری توسط شورای ملی مقاومت ایران ( ان.سی.آر.آی) منتشر شده است.

اطلاعیه ان.سی.آر.آی حاوی اتهامات محکوم کننده ایست که سپاه پاسدارن را متهم به تولید و مخفی کردن موشک های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک اتمی می کند.

معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان با اکسپرس درمورد نگرانی های این شورا صحبت کرده است.

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران با عنوان «توسعه وگسترش موشکهای بالستیکی ایران» می گوید:«بر اساس جمعبندی بدست آمده از شکست این کشور در جنگ ایران و عراق،رژیم شروع به حفر تونل و ساختن تاسیسات زیرزمینی برای امکانات حساس امنیتی و نظامی کرده است

اطلاعیه ادامه می دهد: این رژیم تصمیم گرفته تا تمامی سایت های حساس نظامی ، تاسیسات مرتبط اتمی و تاسیسات مربوط به موشک هایش باید به سایت های زیرزمینی یا سایت های ساخته شده در دل کوه ها منتقل شوند

برخی از بالاترین فرماندهان سپاه پاسداران پس از آتش بس در جنگ ایران و عراق در سال ۱۹۸۸ این پروژه را دنبال کرده اند

شورای ملی مقاومت ایران قصد دارد « اسامی و جزئیات» دقیق « شرکت های اصلی درگیر در ساختن تونلها و سایت های مخفی نظامی» را افشا کند.

این اطلاعیه در ادامه استدلال می کند شرکت ساخت و ساز و صنعتی پارس بنایای سبز و شرکت فن آوری پارسیان درساختن این تونل ها و سکوهای پرتاب موشک و پناهگاه های مهمات و سازه های نظامی مشارکت دارند.

حسین عابدینی هشدار داد تنها سیاست سرسختانه تسلیحات اتمی رژیم ایران موضوع نگرانی نیست .

او به اکسپرس انگلستان گفت:« زمانی که ما با این رژیم متعصب تروریستی در ایران روبرو هستیم ، مجموعه ای از نگرانی ها وجود دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: