بمباران چند مرکز آمورشی سپاه پاسداران و حزب الله در صنعا

  بمباران چند مرکز آمورشی سپاه پاسداران و حزب الله درصنعا-۲۰دقیقه-۲بهمن


ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی، روز یکشنبه ۲۰ ژانویه اعلام کرد در حملات هوایی این ائتلاف که شامگاه شنبه در صنعا و اطراف آن انجام شد برخی مراکز متعلق به سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان در صنعا را بمباران کرده است . گزارشی از العربیه

ژنرال ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی گفت از اهداف بمباران شده بیش از یک ماه اطلاعات جمع آوری شده است .

وی افزود:«۷ مرکز نظامی که اغلب مراکز نگهداری قطعات موشکی و پهپادهای ساخت رژیم ایران است که به دست حوثی‌ها رسیده بمباران شده است

سخنگوی ائتلاف گفت در حملات گسترده هوایی ، زاغه‌های حاوی پهپادهای ساخت ایران و چندین پادگان آموزشی شبه نظامیان حوثی بمباران شد ه اند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه بیش از ۵۰عملیات ویژه و از پیش تعیین شده در مناطق صنعا و حومه آن انجام دادند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی همچنین پادگان‌های مختلف و کاخ ریاست جمهوری در صنعا که به مقر حکومت حوثی‌ها تبدیل شده را به شدت بمباران کردند.

سخنگوی ارتش یمن در بیانیه گفت، عملیات تا نابودی کامل ماشین جنگی حوثی‌ها ادامه خواهد داشت او گفت احتمالا عملیات زمینی نیز با پوشش هوایی ائتلاف عربی آغاز خواهدکرد.

سخنگوی ارتش یمن، از مردم این کشور خواست تا از مراکز تجمع یا پادگان‌های آموزشی حوثی دور شوند.

این مقام نظامی افزود:«تمام اماکن نظامی که حوثی‎ها در آن فعالیت دارند اهداف قانونی جنگنده‌های ائتلاف و ارتش ملی یمن خواهد بود».
لطفا به اشتراک بگذارید: