صدای تظاهرکنندگان رادرخیاباهان ایران میتوان شنید

  صدای تظاهرکنندگان رادرخیاباهان ایران میتوان شنید-۲۰دقیقه-۲بهمن


جامعه ایران با بحران مواجه است. این رژیم دیگر ظرفیت اصلاح اقتصادی ندارد.

صدای تظاهرات کنندگان در خیابان های شهرها و شهرستانهای ایران را می توان شنید که فریاد می زنند: مرگ بر این دولت مردم فریب» . این واقعیت ها را خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال به قلم استرون استیونسون هماهنگ کننده کارگزار تغییر برای ایران منعکس کرده

هرساله یک و دو دهم میلیون نفر از مردم ایران بیکار می شوند . که اکثر آنها جوان هستند . بر اساس آمار رژیم حقوق متوسط ماهانه یک کارگر تنها کفاف یک هفته اش را می کند.

۸۰ میلیون ایرانی تحت محاصره که نیمی از آنها زیر۳۰ سال سن دارند ، درتلاش برای تامین کمبود برق و آب و مواد غذایی هستند . قیمت این کالاها بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است .

از زمان دومین دور تحریم های آمریکا که روی نفت و معاملات بانکی تاثیر گذاشت ایران روزانه یک میلیون بشکه نفت کمتر تولید می کند.

این امر از ماه نوامبر برای اقتصاد ایران ۲ میلیارد دلار هزینه داشته است .

اما ملاها همچنان به سرمایه گذاری بر تروریسم ادامه می دهند .

سقوط اقتصاد ایران در بحران می تواند مستقیماً متوجه خامنه ای و حسن روحانی رئیس جمهور شود.

سیاست تجاوز نظامی و توسعه طلبانه این رژیم که در سراسر خاورمیانه وجود دارد ً صرف جنگ سوریه و بشار اسد جنایتکار و نسل کشی علیه سنی های عراق و حمایت از شبه نظامیان حوثی در یمن می شود

این رژیم بطور گسترده ای از تروریست های حزب الله در لبنان حمایت مالی می کند.

آنها سالانه ۷۵۰میلیون دلار فقط به حزب الله لبنان می پردازند.

صندوق بین المللی پول گفته است که ایران در سال ۲۰۱۸ یک و نیم درصد رشد منفی داشته ولی پیش بینی می کند که این رشد منفی در سال ۲۰۱۹ به سه و شش دهم درصد خواهد رسید و تولید ناخالص داخلی به ۹۷ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت . در چنین شرایطی رژیم ولایت فقیه وحاکمیت ، هیچ راه حلی برای بحران اقتصادی ارائه نمی کنند.

جامعه ایران با بحران مواجه است. این رژیم دیگر ظرفیت اصلاح اقتصادی ندارد.

صدای تظاهرکنندگان را در خیابان های شهرها و شهرستانهای ایران می توان شنید که فریاد می زنند: مرگ بر این دولت مردم فریب» .
لطفا به اشتراک بگذارید: