سقوط هواپیما و دروغهای چند طبقه - مجله اجتماعی، اقتصادی

سقوط هواپیما و دروغهای چند طبقه - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۷۸

بینندگان عزیز، دوستان گرامی، سلام برشما ازهمراهیتون با ما در این برنامه بسیار سپاسگزاریم . دی ماه و با خیزش و اعتراض وقیام همه اقشار مردم سلحشور ایران در تمامی شهرهای میهنمون پشت سر گذاشتیم . بله مردم ایران نشون دادن که هرگزدر مقابل توحش آخوندی از پا نخواهند نشست وتارسیدن سپیده دم آزادی آتش قیامْ شعله ورتر می کنن . با این امید به استقبال ماه بهمن می ریم .

دربرنامه امروزمهمترین« اخباراجتماعی و اقتصادی» وهمچنین گزارشهایی از« سقوط هواپیمای تحت امر آخوندها» ، «درد ورنج لنج داران جنوب » و« فقر ومحرومیت در سیستان وبلوچستان » براتون تهیه کردیم که از نظرتون می گذره ، با ما همراه باشید

اخبار مجله اجتماعی- اقتصادی


پیش‎بینی سال سخت‎تر آبی در تابستان ۹۸


مدیرعامل آبفای استان تهران: پیش‌بینی می‌شود سال آینده از نظر بارش‌ها فرق چندانی با امسال نداشته باشد و تابستان آینده شرایط سخت‌تری از نظر منابع آبی داشته باشیم.

۶۰ درصد اراضی کشاورزی در اختیار برزگ مالکان می‌باشد.


یک کارشناس کشاورزی رژیم: مجموع بهره‌برداران بخش کشاورزی کشور در حدود پنج میلیون نفر است. در این میان، ۴۰ درصد از کل اراضی کشاورزی کشور متعلق به ۳.۵ میلیون نفر بهره‌بردار است و ۶۰ درصد از آن در اختیار یک و نیم میلیون بهره‌بردار دیگر است که گروه اخیر به عنوان بزرگ‌مالک شناخته می‌شوند. طی سالهای اخیر سپاه پاسداران در پروژه‌های غارتگرانه، زمینهای کشاورزی را تحت عنوان تجمیع اراضی کشاورزی به زیر چنگ خود آورده و شرکتهای بزرگ کشت و صنعت را غارت کرده است.

آبخوان‌داری درست اجرا می‌شد به اندازه یک اقیانوس آب داشتیم


رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی: در صورتی که به جای سد سازی آبخوان‌داری به درستی در کشور اجرا می‌شد اکنون به اندازه یک اقیانوس زیر اراضی کشور آب نگه داشته شده بود. به گفته کارشناسان رژیم عمده سدسازیها که تنها بدلیل سودجویی و غارت توسط سپاه بدون مطالعات ضروری برای ساخت و ساز سدها انجام شده است. امروزه همه به آثار زیانبار این سدها روی محیط زیست و منابع آبی و حتی زندگی مردم اذعان می‌کنند.

سقوط ۱۰ پله‌ای رتبه سهولت کسب و کار


عضو اتاق بازرگانی ایران: رتبه سهولت کسب و کار ایران در ارزیابی‌های جهانی، از ۱۱۸ به ۱۲۸ تنزل پیدا کرده است.

خط فقر حدود چهار میلیون تومان


عضو ارگان حکومتی شورای‌عالی کار: بر اساس محاسبات صورت گرفته در هفته اول آذرماه با بررسی گزارش‌های مراجع رسمی آماری، هزینه‌های حداقلی زندگی در یک ماه به ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسیده است‌. در حال حاضر دستمزد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی یک خانوار سه نفر فقط ۲۵ درصد از کل هزینه ماهیانه را پوشش می‌دهد، افزود: بنابراین دستمزد این گروه از کارگران ۷۵ درصد تا رسیدن به میزان تامین حداقلی زندگی فاصله دارد‌.

خروج یا غارت ۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌های کشور


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع: برآوردهای ما نشان می دهد در مقطعی ۲۰ میلیارد دلار سرمایه ارزی از ایران خارج شده است و حتی برخی آمار رقمی بیش از این را نیز نشان می‌دهند.

فساد سیستماتیک در اقتصاد ارمغان حکومت آخوندی


یک کارشناس اقتصادی رژیم: گسترش انواع فساد از سمت دولت و برخی موسسات وابسته به حاکمیت شروع شده و بخش خصوصی را نیز در بر گرفته است. به طوری که در این بخش اخلاق اقتصادی کنار گذاشته شده و همه به نوعی دست در جیب یکدیگر می‌کنند این یعنی فساد سیستماتیک در اقتصاد. وجود بیش از 15 میلیون پرونده قضایی نمونه بارز این موضوع است.

فروپاشیدگی اجتماعی درشرق اصفهان بخاطر غارت حقآبه روستاییان


گزارشی از یک رسانه حکومتی: ما قوانین زیادی در خصوص به رسمیت شناختن حقآبه‌ها داریم.این مساله یکی از موارد اعتراض کشاورزان است. آنها می‌گویند ما به اندازه کافی قانون، مصوبه و دستورالعمل... را در راستای حقآبه‌ها داریم اما در عمل شاهد چیزی به نفع آن نیستیم. این در حالیست که این حوضه‌ با این همه مشکلات جدی مواجه است و در مناطقی نظیر شرق اصفهان با فروپاشیدگی اجتماعی و متزلزل شدن بنیان بسیاری از خانواده‌ها روبرو هستیم.

...........................................
گزارش اول «سقوط هواپیما »


سقوط هواپیمای حامل گوشت بوئینگ ۷۰۷ ارتش تحت امر خامنه ‌ای در فرودگاه فتح و کشته شدن تنی چند از افسران این ارتش اطلاعات متناقضی که رژیم آخوندی در این رابطه داد سؤالات بسیاری رو برانگیخت از جمله اینکه چه رابطه ای بین ارتش رژیم با گوشت تازه و یا منجمد شده است؟ آنهم برای یک شرکت خصوصی ؟ آیا ارتش و سپاه در واردات گوشت یخی، وارد بازار سیاه شده اند؟

و چرا یک امیر ارتش رژیم و چهار سرهنگ و هفت سروان و ستوان رژیم برای حمل 30تن گوشت مأمور شده اند؟ همچنین اظهارات پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده سپاه تروریستی قدس مبنی بر اینکه کشته شدگان در سوریه هم از ایادی رژیم بوده اند بر دامنه سؤالات اضافه کرد. گزارشی رو همکارانم تهیه کردن که با هم می بینیم:

.........................................

گزارش دوم «هندی جان ،سفره خالی لنج داران »


موجهای دریای جنوب کشور هم با خود فریاد و فغانهای لنج‌داران بندرهای جنوب را به ساحل ‌آورد. زیرا مدتهاست که لنج‌داران زحمتکش جنوب کشور در شرایط سخت و طاقت فرسایی در«خط مرگ» زندگی می‌کنند. کارگزاران حکومتی انواع تهمت وافترا را به این قشر محروم می زنن، وآنها را متهم به قاچاق کالا میکنند . تا از این طریق بتونن جیبهای خود را پر کنن . امروز گزارشی از مشکلات لنج داران محروم تهیه شده که توجهتون و به اون جلب میکنم .

...................................
گزارش سوم « زندگی در بلو جستان مشابه فقیرترین کشورها در آفریقا »


این روزها کار بجایی رسیده که هرروز کارگزاران حکومتی مجبور به اعتراف به گستره وخامت معیشت مردم می شن واونها را با کشورهای فقیری از جمله هند و آمریکای لاتین ویا اخیرا به افریقا تشبیه می کنن . البته با دجالیت تمام هیچ چیزی رو بگردن نمی گیرن و انگار نه انگار که چهل سال خودشون جزعی ازهمین کارگزاران در این حاکمیت فاسد بوده .

از رژیم تبهکار آخوندی بیش از این هم نبایستی انتظار داشت که بخواد ذره ای درد ورنج مردم و حس کنه . امروز برنامه ای تهیه کردیم از استان محروم سیستان وبلوچستان که یکی از همین دجالان حکومتی در مجلس ارتجاع وضعیت زندگی این خطه رو با مردم افریقا مقایسه کرده هر چند که دردناکه ولی بهتره که باهم ببینیم .

کارگران فصلی کار برای نان – مجله اجتماعی، اقتصادی

سؤالات بی‌پاسخ درباره فرود هواپیمای حامل گوشت در فرودگاه ثبت نشده سپاه پاسداران
لطفا به اشتراک بگذارید: